Avtomobilizem

Mercedes EQC spreminja pogled na vozila

Že na prvi pogled EQC jasno sporoča doživetje futuristične mobilnosti in tako v notranjosti kot tudi pri zunanjosti uteleša izrazno sporočilnost naprednega luksuza. Podaljšana strešna linija, postavitev oken z nizkim karoserijskim robom in kupejevska strešna linija na zadku ga vizualno postavljajo v razred križancev športnih terenskih vozil. Nekdaj ločeni elementi, kot so žarometi in maska hladilnika, so za vizualno povezavo med dnevnimi lučmi kreativno združeni v fascinantni maski hladilnika Black Panel. Serijski žarometi MULTIBEAM LED pa poudarjajo visokotehnološki videz s hibridnimi energijsko modrimi okrasnimi linijami in obliko luči, ki je značilna za Mercedes-EQ.

EQC z opremo zunanjosti AMG Line brezkompromisno navdušuje tudi na nivoju športnega avtomobila. Piko na i postavlja samosvoj sprednji del v markantni črni barvi. Oprema med drugim vsebuje poseben sprednji spodnji ščitnik in ločen difuzor na zadku ter posebna platišča AMG iz lahke kovine, narejena v kovačnici za vozila AMG High Performance.

Odlična priložnost, da uživate v udobju

V EQC je vse fascinantno novo in vznemirljivo drugače. Nova progresivna notranjost s številnimi okrasnimi elementi, materiali za oblazinjenje in barvami, ki so bili razviti izključno za EQC kot prva uporablja avantgardni električni videz in še bolj poudarja njegovo edinstvenost. Karakteristične prezračevalne šobe, v edinstvenem EQ dizajnu, so obdane s kovinsko-pocinkanimi površinami. Poseben poudarek v notranjosti predstavlja lamelni pas s kovinskim videzom, ki sega od armaturne plošče do vrat in tvori dizajn, ki potnike prijetno objema z vseh strani.

Armaturna plošča je oblikovana kot kokpit po meri voznika, s spajanjem digitalnih in analognih elementov, ki jih zaključujejo okrasni elementi v rožnato zlati barvi. Prikazovalnik instrumentov in medijski prikazovalnik sta pod visokokakovostnim steklom povezana v kokpit s širokozaslonskim monitorjem, ki predstavlja enega od vizualnih vrhuncev kokpita. Informacije so prikazane v visoki ločljivosti in v barvah, občutek razkošja pa še stopnjujejo izdelane visokokakovostne animacije.

Multimedijski sistem MBUX

Inovativni multimedijski sistem MBUX ponuja uporabniku največjo mero svobode pri upravljanju vseh funkcij povsem po njegovih željah, z govorom ali intuitivnimi gestami. Na voljo je kot zaslon na dotik, v sredinsko konzolo pa je integrirano polje Touchpad, ki nudi upravljanje z eno ali večprstnimi kretnjami in omogoča vnos ročne pisave. S številnimi funkcijami, značilnimi za EQ, kot so prikaz dosega, stanja napolnjenosti in pretoka energije, je mogoče spremljati in nastavljati tudi optimizirano navigacijo EQ, načine vožnje, polnilni tok in čas odhoda.

Informacije kombiniranega inštrumenta in medijskega prikazovalnika so zaradi velikih zaslonov visoke ločljivosti preprosto berljive. Elementi, prikazani na čustveno privlačen način, pa poudarjajo razumljivost nadzorne strukture in navdušujejo z briljantno dovršeno grafiko slikovnih pik. Na voljo so trije različni slogi prikaza: Modern Classic, Sport in Electric Art z informativnim spreminjanjem barv.

 

Aktivna in pasivna varnost

Sistemi za pomoč vozniku najnovejše generacije utirajo pot do popolnoma avtomatizirane vožnje in voznika posvarijo glede na dano situacijo ali celo reagirajo samodejno. V paketu z asistentom za vožnjo ti sistemi vključujejo tudi nove funkcije, kot je predvidljiva prilagoditev hitrosti, ko se približujemo koncu zastoja: ko se zazna kolona, aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC preventivno zmanjša hitrost na približno 100 km/h. V koloni na avtocesti sistem za vodenje po voznem pasu vozilo ohranja zunaj sredine voznega pasu, s čimer daje prostor za vožnjo vozil reševalnih služb. EQC izpolnjuje tudi najvišje zahteve glede pasivne varnosti: poleg običajnega obsežnega programa preizkusov trkov je velika pozornost usmerjena tudi v zadostitev najstrožjih varnostnih standardov za zaščito baterije in vseh ostalih prevodnih komponent.

Polnjenje: hitro in prilagodljivo

EQC ima na obeh oseh vgrajen električni motor, ki skupaj tvorita štirikolesni pogon. Ponujata kar 300 kilovatov (408 konjskih moči) in 760 newtonmetrov navora, zato EQC do sto kilometrov na uro pospeši v le 5,1 sekunde. Litij-ionska baterija med obema osema v vozilu ima zmogljivost 80 kilovatnih ur, doseg na osnovi cikla WLTP pa znaša od 374 do 417 kilometrov.

EQC je serijsko opremljen z vodno hlajenim vgrajenim avtomobilskim polnilnikom (OBC) z zmogljivostjo 7,4 kW, zaradi česar je primerno tudi za polnjenje na domačih polnilnicah, v primeru stenske polnilnice pa se lahko moč polnjenja poveča za trikrat. Na poti za kratke postanke poskrbi uporaba hitrih polnilnic z močjo 110kW, kjer je mogoče baterijo od 10 do 80 % napolniti v 40 minutah.

Da bi bila poraba energije čim nižja, je sprednji električni motor optimiziran za največjo zmogljivost v nizkem do srednjem območju obremenitve, električni motor zadaj pa vpliva na vozno dinamiko. Na izbiro je skupno pet različnih programov za način vožnje, med njimi na primer tudi način za največji doseg.