Avtomobilizem

Lepim karavanom je ime Avant

In zdaj so na voljo tudi z električnim pogonom in torej brez lokalnih emisij. Po A6 limuzini zdaj kot priključni hibrid (PHEV) na trg prihaja tudi Audijev karavan višjega razreda. Inteligentno upravljanje pogona s prediktivno strategijo delovanja omogoča, da novi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro dosega velik električni doseg, nizko porabo in dinamične vozne lastnosti.

Audi je za uspešni karavan višjega razreda, model A6 Avant, zdaj pripravil tudi izvedbo s priključnohibridnim pogonom: novi A6 Avant 55 TFSI e quattro razvije sistemsko moč 270 kW (367 KM). Njegov pogonski koncept združuje bencinski motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in navorom 370 Nm ter zmogljiv elektro­motor. Sinhronski motor s permanentnimi magneti ima moč 105 kW in najvišji navor 350 Nm. Skupaj s prekinitveno sklopko je integriran v 7-stopenjski menjalnik S tronic, ki pogon­ski navor prenaša na pogonski sklop quattro z ultra-tehnologijo. Priključnohibridni Audi A6 Avant ima torej učinkovit in stalno razpoložljiv štirikolesni pogon, ki zagotavlja visoko vlečno silo in visoko vozno dinamiko. Sistemski navor doseže maksimalno vrednost 500 Nm že pri 1.250 vrtljajih na minuto.

Električni doseg

Električni doseg Audija A6 Avant 55 TFSI e quattro znaša do 51 kilometrov (po kriterijih WLTP). Zato je v Nemčiji upravičen do polovičnega odbitka davka za službena vozila. Priključnohibridni A6 Avant pospeši od 0 do 100 km/h v času 5,7 sekunde, njegova največja hitrost pa je 250 km/h – v izključno električnem režimu pa doseže največjo hitrost do 135 km/h.