Hyundai vstopa v luksuzni razred z novim Santa Fejem
Hyundaijev novi SUV se je radikalno spremenil. Pri nas je že na voljo z dvema pogonskima sklopoma, oba sta hibridna. Dizla ni več.
Hyundai je predstavil novo generacijo svojega srednje velikega SUV-ja. Novi Santa Fe se predstavlja s konceptom ‘Open for More’, ki izraža radikalno preobrazbo modela, osredotočeno na nova široka zadnja vrata. V Hyundaijevi viziji brezhibno povezujejo notranjost z zunanjim svetom in tako širijo vsakodnevne izkušnje potrošnikov in voznikov. Prostor za zadnjimi vrati, nekoč prtljažni prostor, je v Hyundaijevi predstavitvi postal odprta terasa, ki je namenjena uživanju na prostem. 23 let po predstavitvi prvega Santa Feja, peta generacija povečuje privlačnost na pustolovščine pripravljeno vozilo, kar omogoča daljša medosna razdalja in večji odmik od tal. V resnici se bo le majhen odstotek avanturistov odločil za takšno vozila, saj je ta avto sedaj bolj luksuzen, kot pa pripravljen za kakšno večjo off road avanturo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje je novi Santa Fe opremljen z vrhunskimi funkcijami za udobje in priročnost, od katerih so nekatere bodisi prve v razredu bodisi vodilne v razredu. Na primer, sprostitveni sedež v prvi vrsti z oporo za noge omogoča potnikom, da se sprostijo v udobnem položaju. 6,6-palčni zaslon na dotik za upravljanje klimatske naprave naredi prilagajanje ogrevanja in hlajenja še bolj intuitivno. Pri različici s šestimi sedeži imata samostojna sedeža v drugi vrsti praktične naslone za roke, nastavljiv pa je tudi naklon vzglavnikov. Novi Santa Fe ponuja tudi prvi dvostranski odlagalni prostor na svetu z več konzolami, ki jih lahko odpirajo tako sprednji kot zadnji potniki. Poleg tega, ko pogled nazaj blokirajo predmeti v prtljažnem prostoru, digitalno sredinsko ogledalo omogoča vozniku, da vidi, kaj se dogaja za vozilom, in mu s svetlejšo sliko pomaga, da ponoči bolje vidi, kaj se dogaja za vozilom.
Zanimiva škatlasta oblika in dolga medosna razdalja pri novem modelu skrbita za izrazito prostornost in močan vtis. Medtem ko v zunanjosti prevladujejo čiste površine, so v notranjosti poudarjeni horizontalni in vertikalni oblikovalski elementi. Zasnova v obliki črke H je ustvarila občutek odprtosti in oblikovalskega ravnovesja. Nova notranjost ima praktične funkcije, kot je UV-C pladenj za sterilizacijo pogosto uporabljenih predmetov (kot so mobilni telefoni in denarnice) in dvojni sistem brezžičnega polnjenja za pametne telefone. Prvi panoramski ukrivljeni zaslon, ki vključuje 12,3-palčne digitalne instrumente in infozabavni sistem, izboljša voznikovo vidljivost in ustvarja občutek razkošja.
Novi Santa Fe je opremljen s številnimi sistemi za pomoč vozniku in drugimi varnostnimi funkcijami. Na primer: Nova generacija pomoči pri preprečevanju čelnega trka lahko zagotovi opozorilo in zaviranje v sili, če spredaj vozeče vozilo nenadoma upočasni ali če sistem zazna nevarnost trka. Po drugi strani Lane Following Assist 2 uporablja kamero, nameščeno na vetrobranskem steklu, ki pomaga zaznati zanašanje vozila in z rahlimi popravki pomaga pripeljati avto nazaj na sredino voznega pasu. Pametni tempomat, ki temelji na navigaciji, pomaga ohranjati varno hitrost tudi med ovinki na avtocesti. Pomoč na avtocesti pomaga ohranjati nastavljeno hitrost in razdaljo do spredaj vozečega vozila. Pomaga tudi pri menjavi voznega pasu med vožnjo po avtocesti. Novi santa fe je dolg 483 centimetrov. V višino meri 172 cm, v širino pa 190 cm. Razdalja med osema je 281,5 cm. Prtljažnik ima prostornino 725 litrov. Odvisno od različice vozilo tehta od 2060 do 2295 kg. Santa Fe ponuja dva hibridna pogonska sklopa, ki ustrezata različnim željam in voznim potrebam.
Za pogon skrbi novi 1,6 T-GDI Hybridni motor, ki zagotavlja 158 kW (215 KM) moči, 367 Nm navora, pospešek 0-100 v 9,6 sekunde in največjo hitrost 180 km/h. Na voljo pa je tudi 1,6 T-GDI Plug-in Hybrid, ki pa razvija186 kW (253 KM) moči, 367 Nm navora, pospeškom od 0 do 100 v 9,3 sekunde in največjo hitrostjo 180 km/h. Hyundai dokazuje zavezanost hibridni tehnologiji z naprednimi funkcijami, kot sta hibridni zagonski generator (HSG) in pogonski elektromotor za optimalno učinkovitost in zmogljivost. Pogon je lahko speljan le na sprednji kolesni par ali na vsa štiri kolesa, za prenos pa vedno skrbi 6-stopensjki samodejni menjalnik. Cenovna paleta novega Santa Fejase prične pri 49.990 €.