Avtomobilizem

Hyundai N, dirkalniki za vsak dan

Ustvarjeni za popolno zabavo v vožnji, novi Hyundai N modeli ponujajo več moči, svež izgled in sodobno tehnologijo. Modeli N so odličen kompromis med dinamiko in močjo za vožnjo po dirkaških stezah ter udobnostjo za vsakodnevna potovanja.

Časi se sicer spreminjajo in ko nam na vsakem koraku servirajo nove električne modele, je pravi balzam za dušo, da nekdo še predstavi pravi športni avtomobil, ki se lahko zapelje na dirkaško stezo in postavi odlične čase, po drugi strani pa dovolj normalen, da se lahko z njim vozimo po vsakodnevnih opravkih.

Hyundaijeva oznaka „N“ pomeni Namyang, Hyundaijev globalni center za raziskovanje in razvoj v Južni Koreji, kjer je vzniknila zamisel, in Nürburgring, kjer je Hyundaijev evropski testni center ter v katerem je bila družina N dodatno razvita in preizkušena. Temelj črke N je tesna povezava med Namyangom in Nürburgringom, cilj pa je poskrbeti za užitek pri vožnji. Logotip „N“ obenem simbolizira šikano in pooseblja agilno vozilo, ki ga je zabavno voziti ter predstavlja vrhunsko doživetje vožnje na ovinkasti cesti.

Novi i20 N

Kot vsi drugi Hyundaijevi modeli, ki ponosno nosijo značko N, tudi novi i20 N prinaša obilico vozniške zabave, ki jo pričarajo zmogljiv agregat in kopica tehnologij za dinamično vožnjo. S svojo iskrivo športnostjo je pisan na kožo voznikom, ki hrepenijo po vrhunski vozni dinamiki. Brezkompromisen slog in moč, ki ju izžareva novi i20 N, je navdihnila Hyundaijeva dirkaška dejavnost. Njegova zunanjost obenem uteleša Hyundaijevo oblikovalsko filozofijo, imenovano “Čutna športnost”, zato svojo privlačnost črpa iz spoja športnih linij in čustvenega naboja. V primerjavi s klasičnim i20, se mali športnik ponaša s še aerodinamičnejšimi potezami in dinamičnimi stilskimi dodatki. Med drugim je novinec za 10 mm manj oddaljen od tal.

Notranjost novega i20 N je povsem podrejena ljubiteljem športne vožnje, kar izkazuje tudi s številnimi dodatki, ki so na voljo zgolj v izvedenkah N. Mednje spadata tudi športna prednja sedeža z integriranima vzglavnikoma. Logotip serije N se pojavi na več mestih v kabini, na volanskem obroču in prestavni ročici. Notranjost je odeta v črno blago, ponaša pa se tudi s posebnimi poudarki v barvi Performance Blue in stropom v črni barvi.

 

Pogonski sklop

Novega i20 N poganja 1,6-litrski turbobencinski agregat GDI, ki je povezan s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (6MT). Motor razvije do 150 kW (204 KM)i, njegov največji navor pa znaša 275 Nm, kar zagotavlja čistokrven vozniški užitek. Nadgrajeni motor ponuja več moči in navora pri nizkih in srednje visokih obratih, s tem pa izkorišča ves svoj potencial in tudi vmed vsakdanjo vožnjo požene kri po žilah.

Novi 1,6-litrski T-GDI motor je opremljen z novim Hyundaijevim sistemom časovno spremenljivega odpiranja ventilov, ki skrbi za dodaten prihranek, obenem pa je prilagojen tudi ročni menjalnik, ki se sedaj lažje kosa z obremenitvami, kakršne povzročajo višje število vrtljajev, višji navor in delovanje funkcije Launch Control.

 

Novi i30 N

Oblikovalsko je novi i30 N športno dinamičen. Najnovejše izboljšave prejšnjega modela vključujejo nove LED žaromete z dnevnimi lučmi v obliki črke V, kombinirani LED luči v obliki črke V zadaj in eleganten preoblikovan odbijač, v katerem prevladujejo značilne aerodinamične stranske reže z zračnimi zavesami za izboljšanje pretoka zraka in zmanjšanje turbulenc. Novi i30 N je na voljo v sedmih zunanjih barvah. Prepoznaven znak N najdemo na široki maski motorja in platiščih.

Novega i30 N poganja 2,0-litrski turbobencinski motor v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (N DCT). Menjalnik N DCT omogoča tri edinstvene funkcije visoke zmogljivosti za še športnejšo vozniško izkušnjo: N Power Shift, N Grin Shift in N Track Sense Shift.

Novi i30 N s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom razvije do 184 kW (250 KM) moči, njegov največji navor znaša 353 Nm. Kupcem pa je na voljo tudi novi i30 N s paketom Performance z 206 kW (280 KM) moči s plosko krivuljo moči in navora.

Kot njegov predhodnik je novi i30 opremljen s številnimi funkcijami visokozmogljivih vozil kot so Rev Matching, Launch Control, opcijska ojačitev v prtljažniku, …

Vožnja in upravljanje

Novi i30 N ima elektronsko krmiljeno vzmetenje (ECS). Skupaj z vzmetenjem je krmilni sistem nastavljen tako, da ustreza izpopolnjenim zmogljivostim obeh tipov menjalnika. Stranke lahko izberejo paket Performance, ki je opremljen z elektronsko nadzorovano delno zaporo diferenciala (N Corner Carving Diferencial – eLSD) in večjimi zavornimi diski za še boljše zavorne zmogljivosti.

 

Nova Kona N

Povsem nova Kona N je prvi športni terenec, ki se ponaša z značko N, brez žrtvovanja užitka pri vožnji ali zmogljivosti. Je tudi prvo visokozmogljivo Hyundaijevo vozilo z dvižnim projekcijskim zaslonom (HUD). Če je izbran način Sport ali N, so na dvižnem zaslonu pred očmi voznika prikazane podrobnosti, kot so število vrtljajev na minuto, hitrost in indikator pretikanja.

Sistem N Grin Control s petimi različnimi načini vožnje – Eco, Normal, Sport, N in N Custom – omogoča kupcem visoko stopnjo prilagajanja po meri. S temi načini vožnje se s spreminjanjem delovanja motorja, elektronskega nadzora stabilnosti, zvoka izpuha in parametrov upravljanja krmiljenja spremeni značaj povsem novega modela Kona N. V načinu N Custom lahko voznik izbira nastavitve krmiljenja, vzmetenja ali zvoka izpuha iz različnih drugih načinov (Normal, Sport in Sport+), tako da ustrezajo njihovim željam pri vožnji in pogojem na cesti. Volanski obroč povsem nove KONE N je opremljen z dvema namenskima gumboma N, s katerima je mogoče nastaviti katero koli nastavitev glede na individualne potrebe.

Nova Kona N, ki je primerna za udobno vsakodnevno vožnjo ob delovnih dneh in dirkanje ob vikendih, je športni avtomobil za vsakodnevno rabo. Omogoča zelo raznolike možnosti prilagajanja zmogljivosti in praktičnosti po meri, s tem pa ustvarja najboljše vzdušje za voznika. Med temi možnostmi so sistem N Grin Control, njegovo elektronsko krmiljeno vzmetenje, sistem spremenljivih izpušnih ventilov ter raznolika izbira aktivnih varnostnih funkcij in asistenčnih sistemov za voznika.

Povsem novo Kono N poganja 2,0-litrski motor s turbopolnilnikom T-GDI, ki proizvaja 206 kW (280 KM) in 392 Nm navora. Krivulja moči, ki jo proizvaja, je ploska, kar pomeni, da proizvede več navora in moči pri srednjih in visokih vrtljajih. V normalnih pogojih vožnje je zmogljivost motorja zaradi novega, višjega navora bolje izkoriščena. Zaradi značilnosti moči novega motorja je hitrejše tudi pospeševanje pri srednjih in visokih hitrostih, dosledno pa je dosežena tudi visoka zmogljivost, celo pri različnih zunanjih temperaturah.

5 let garancije

Hyundaijevi modeli z značko N so dodatno ojačani, da lahko na prav vsaki cesti in v vsakem vremenu postrežejo z optimalno vodljivostjo. V primerjavi s klasičnimi različicami modelov, se ponašajo z močnejšo šasijo, zavorami in vzmetenjem, s čimer zagotavljajo več agilnosti in boljšo vodljivost. Tudi novi  N modeli, tako kot vsi ostali hišni modeli, kupcem zagotavljajo najvišjo raven zanesljivosti, potrjeno z najobsežnejšim in najboljšim garancijskim paketom na trgu. 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov zajema poleg omenjenega tudi 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila.