Fordova blaga hibridizacija

Ford je v skladu z novimi standardi o emisijah izpušnih plinov prilagodil celotno paleto osebnih vozil, pa tudi celotno gamo dostavnih vozil Tranzit.

Med prvimi je na naš trg prišel Tourneo Custom Hybrid. Ta, 8 sedežni model je posebej prilagojen potrebam uporabnikov, ki se pogosteje gibljejo v mestnih središčih in ekoloških conah, kjer so zakonsko omejeni izpusti.

Tourneo Custom je prvo vozilo v tem razredu na voljo tudi kot blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo, ki zmanjšuje porabo in izpuste. Na osnovi analize WLTP je poraba nove različice EcoBlue Hybrid predvidoma manjša za tri odstotke, največje prednosti pa so očitne pri mestnih vožnjah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.

Nova 48-voltna blagi hibrid (mild hybrid) tehnologija EcoBlue Hybrid je na voljo za izbrane različice z ročnim menjalnikom in je optimalno prilagojena za še učinkovitejšo porabo goriva. Vgrajeni zaganjalnik/generator s pogonom prek jermena (BISG) nadomešča standardni alternator in omogoča pridobivanje in shranjevanje energije med upočasnjevanjem vozila ter polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa akumulatorskih baterij. BISG deluje tudi kot motor in z uporabo shranjene energije zagotavlja dodaten navor motorju pri običajni vožnji in pospeševanju, prav tako pa omogoča delovanje električne dodatne opreme vozila.

Napredna tehnologija Auto Start-Stop pogona EcoBlue Hybrid deluje v več situacijah, vključno z mirovanjem vozila v izbrani prestavi in pri vožnji pod hitrostjo 12 km/h do ustavljanja.

Turneo Custom v hibridni izvedbi je le za tisočaka dražji od klasičnega modela.