AvtomobilizemTehnika

Ford Transit je na voljo z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom

Ford je pričel s proizvodnjo novega 10-stopenjskega samodejnega menjalnika za modele Transita z zadnjim pogonom (RWD), ki zagotavlja izjemno učinkovito porabo goriva, vrhunsko trpežnost in možnost za vleko do 2800 kg težkih prikolic.

Novi menjalnik predstavlja idealno rešitev za tiste vrste uporabe Transita z zadnjim pogonom, kjer sta ključni prednosti samodejnega menjalnika preprosta vožnja in priročnost, na primer pri predelavah s težjimi nadgradnjami, kot so vozila za dostavo špecerije, reševalna vozila in avtodomi, pa tudi pri Fordovih priljubljenih tovarniških minibusih Transit s 15 in 18 sedeži.

Inteligentni menjalnik, ki so ga razvili Fordovi inženirji, se je izkazal v pestrem razponu modelov od nagrajenih pickupov Ranger in F150 pa vse do izjemnega športnega Mustanga. Z večjim obsegom prestavnih razmerij, v katerih lahko motorji delujejo kar najbolj učinkovito, je zasnovan tako, da lahko lastniki in upravljavci voznih parkov računajo na manjše stroške za gorivo.

Ker bo na voljo s Transiti z zadnjim pogonom, ki jih poganja Fordov najsodobnejši 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue HDT s 170 KM, je moral 10-stopenjski samodejni menjalnik prestati intenzivno testiranje zmogljivosti in trpežnosti, s katerim so zagotovili primernost za zahtevno uporabo v gospodarskih vozilih z velikimi obremenitvami, s pogosto vleko prikolice in delovnimi urniki brez premorov.

Proizvodnja je že v polnem teku, novi menjalnik za zadnji pogon pa temelji na glavnem paketu nadgradenj, ki jih je Transit uvedel v letu 2019, vključno z varčnejšimi in elektrificiranimi pogoni, povečano nosilnostjo in izboljšano povezljivostjo. Poleg 10-stopenjskega bodo še naprej na voljo tudi obstoječi 6-stopenjski samodejni menjalniki, namenjeni Transitu s sprednjim pogonom za manjše obremenitve.

Za širok razpon uporabnikov

Z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom bodo na voljo Transiti s skupno maso od 3500 kg do 4600 kg in enojnimi ali dvojnimi zadnjimi kolesi, kupci pa bodo lahko izbrali šasijo s kabino, minibus in furgon. Izjemna dovoljena skupna masa vozila s prikolico (GTM) znaša kar 6100 kg in je idealna za uporabnike na področju gradbeništva, storitvenih dejavnosti ali organizacije dogodkov, ki morajo pogosto vleči prikolico z opremo. Ta je lahko pri Transitu z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom težka do 2800 kg.

Preprosto delovanje samodejnega menjalnika in možnost uporabe s težkimi vozili zagotavljata primernost novega menjalnika za težje predelave, kot so vozila za dostavo špecerije, reševalna vozila, minibusi in vozila za zagotavljanje mobilnosti v mestih pa tudi avtodomi – in vse uporabe, kjer lahko za volan sede tudi voznik z manj izkušnjami pri vožnji velikega vozila ali se mora soočati s pogostim ustavljanjem in speljevanjem v zgoščenem prometu. Zaradi učinkovitosti in trpežnosti je ta samodejni menjalnik zanimiva izbira za upravljavce voznih parkov, ki morajo paziti na skupne stroške lastništva, zmanjšati čas, ko vozila niso na cesti, in povečati zmogljivost vozil.

Stranke, ki potrebujejo predelave vozil, lahko izkoristijo prednosti Fordove ponudbe nakupa z enim postankom (One Stop Shop), v kateri so na voljo prekucniki, kesonarji in dostavniki z zaprtim zabojnikom – številne rešitve so pripravljene za takojšnjo uporabo. Pri bolj specifičnih zahtevah lahko pooblaščeni izdelovalci predelav prek programa za usposobljene predelovalce vozil dopolnijo Transita z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom s ‘po meri’ oblikovano in izdelano nadgradnjo; široka paleta posebnih možnosti je na voljo prek programa za posebne predelave vozil (SVO), v katerem vsakega Transita posebej prilagodijo glede na zahteve.