Digitalizacija prodajnih in poprodajnih aktivnosti
Skupina Renault s svojima znamkama Renault in Dacia od leta 2018 na slovenskem trgu postopoma uvaja temeljito digitalizacijo poprodajnih aktivnosti. Najpomembnejše spremembe prihajajo v prihodnjih mesecih. Zahvaljujoč novim orodjem se bodo postopki za prodajo vozil in njihov sprejem na servis občutno skrajšali in poenostavili, še boljša bo preglednost nad stroški in na koncu zadovoljstvo kupcev še večje.
Skupina Renault je proces digitalizacije poprodajnih aktivnosti v Sloveniji pričela v letu 2018 z uvedbo storitve transparentne ponudbe stroškov servisa. Storitev, poimenovana »Spletna ponudba«, kupcu prinaša prednosti, kot sta vpogled v stroške vzdrževanja in rezervacija servisnega termina iz domačega naslonjača. Zdaj se digitalizacija širi na vse aktivnosti, vezane na prodajo novih in rabljenih vozil ter postopke njihovega servisiranja.
Digitalizacija nakupa novega vozila
V prodaji novih vozil znamki Renault in Dacia modernizirata celovito nakupno izkušnjo z uvedbo uporabe tabličnega računalnika, kjer bo prodajni svetovalec, zahvaljujoč integraciji celotnega procesa v eno samo orodje Vega slovenskega dobavitelja Nebula, lahko pripravil vso potrebno dokumentacijo za kupca. Kupec novega vozila bo lahko stal ob vozilu, prodajni svetovalec pa mu bo prek tablice predstavil vozilo, dodatno opremo, pogodbo o vzdrževanju in drugo. Po zaključenem posvetu bo imel prodajni svetovalec pred sabo v tablici že sestavljeno personalizirano komercialno ponudbo, ki jo bo kupec takoj prejel v svoj e-poštni predal. Tudi kupo-prodajno pogodbo in zapisnik ob izročitvi novega vozila bo na koncu mogoče podpisati elektronsko ter ju poslati na e-poštni naslov kupca.
Digitalizacija sprejema vozila na servis
V letu 2020 Renault in Dacia svojo ponudbo za kupce nadgrajujeta s popolnoma spremenjenim procesom sprejema kupca v servis. Papirnate dokumente bodo nadomestili tablični računalniki, s čimer bo postal postopek za svetovalca storitev in kupca vedno bolj enostaven, pa tudi hitrejši in preglednejši.
Z novim procesom bo lahko svetovalec storitev kupcu ob sprejemu v servis neposredno ob njegovem vozilu s pomočjo tabličnega računalnika pripravil ponudbo vzdrževanja, opravil pregled morebitnih poškodb na vozilu, jih poslikal ter zapisal pomembne zaznamke. Za kupca bo tovrsten digitalizirani sprejem hitrejši, enostavnejši ter bolj temeljit. Za nameček bo vse dokumente možno podpisati na licu mesta preko tablice in shraniti v e-arhivu. To zmanjšuje stroške in povečuje učinkovitost svetovalca storitev.
Prevzem vozila kjerkoli po lastnikovem izboru!
V naslednjem letu bosta Renault in Dacia nadgradila program sprejema vozila z možnostjo prihoda na kupčev dom, v njegovo službo ali kam drugam. V tem primeru bo kupec vnaprej rezerviral termin in v tem času bo nekdo iz koncesije vozilo prevzel na kupčevi lokaciji. Predstavnik koncesije in lastnik vozila bosta tudi na domačem dvorišču skupaj opravila standardni proces za prevzem vozila, podpisala dokumente, kupcu pa bo po opravljenem servisu vozilo vrnjeno na isto mesto.
Številne nove rešitve, en jasen cilj
Z digitalizacijo procesov želimo v prodajno-servisni mreži Renault in Dacia zaposlenim olajšati njihove vsakdanje delovne procese, lastnikom vozil pa poenostaviti prodajne in servisne postopke. Obenem digitalizacija prinaša nove poslovne priložnosti, kot sta prevzem vozil na terenu in prodajno svetovanje izven prodajne mreže. Razvijamo torej rešitve, ki so enostavne za uporabo kjerkoli in kadarkoli, zagotavljajo natančno in pregledno delo, predvsem pa povečujejo zadovoljstvo uporabnikov in kupcev.
Trenutno je proces digitalizacije v fazi pilotnega testiranja na terenu, nato pa se bo v prihodnjih mesecih projekt začel širiti najprej v primarno prodajno servisno mrežo, nato pa še k njihovim agentom.