8 desetletij E razreda

Mercedes je temeljito prenovil svojo poslovno limuzino razreda E, ki je najbolj prodajan model te znamke, saj je od leta 1946 zadovoljne kupce našlo kar 14 milijonov limuzin in karavanov, v zadnjem čas u pa tudi kupejev in kabrioletov.

Osvežen model je prejel novo lice z novimi LED lučmi, ki so sedaj serijske na vseh modelih, za sladokusce pa so na voljo MultiBeam LED luči. Spremenjena je tudi maska in odbijač. Enko velja za zadnji del limuzine, kjer srečamo novi odbijač in nove  LED luči. Na voljo so tri nove zunanje barve ter nova platišča vključujoč aero platišča, ki znižujejo porabo.

V notranjosti najprej opazimo dva 10,25 palčna zaslona, ki sta serijska, za doplačilo pa sta na voljo 12,3 palčna zaslona. Nov je tudi volanski obroč, ki je lahko oblečen v usnje, lahko pa je izveden v kombinaciji lesa in usnja. V vsakem primeru so na volanu tipke občutljive na dotik, preko katerih upravljamo s podatki na plošči z merilniki in dodatnimi vsebinami na osrednjem zaslonu. Prenovljeni razred E je opremljen z intuitivnim multimedijskim sistemom MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki z naravnim glasovnim upravljanjem vozilo popolnoma prilagodi potrebam voznika, da lahko z digitalnim, visoko ločljivim in prilagodljivim multimedijskim prikazovalnikom samozavestno krmari skozi vsakdan.

Ob limuzini pa je bila prenovljena tudi karavanska različica, kupejevska različica, kabriolet različica in All terrain različica z dvignjenim podom in dodatno zaščito motorja za kakšen terenski podvig. Seveda pa sta na voljo tudi športni različici 53 AMG in 63 AMG.

Dizel še vedno najbolj zaželen

Motorji so v skladu s trendom v znaku elektrifikacije v obliki blagih hibridov. Na voljo je kar sedem bencinskih motorjev v razponu moči od 197 do 612 KM z zadnjim ali vsekolesnim pogonom in vedno v kombinaciji z 9 G Tronic samodejnim menjalnikom. Paleto prvič dopolnjuje štirivaljni bencinski motor (M 254) z integriranim zaganjalnikom-alternatorjem (ISG) druge generacije, ki proizvede do 15 kW dodatne moči in 180 Nm več navora. Modeli, opremljeni s tem motorjem, bodo imeli 48-voltno električno omrežje.

Še vedno pa so v tem razredu najbolj zanimivi dizelski motorji, saj se nahajajo v skoraj 90 % vseh modelov E razreda. Zagotovo bosta najbolj iskana modela 200 d z močjo 169 KM in 220 d s 194 KM. Cenovna paleta prvega se prične pri 51.900 evrih, drugi pa je tri tisočake dražji. Za karavnsko različico pa je potrebno doplačati 3500 evrov.

Avtomobil je tudi poln varnostnih sistemov, med katerimi lahko izpostavimo Active Distance Assist DISTRONIC z regulacijo hitrosti na osnovi izbrane poti, Active Stop-and-Go Assist in Steering Assist, Parking Package s 360 stopinjsko kamero …

Slovenki uvoznik ima nekaj avtomobilov že na zalogi, če pa so kakšen posebne želje je na avto potrebno počakati 3 mesece.