Toyota Corolla Cross; nov izgled in nov paket opreme GR Sport

Skoraj nobeno drugo ime modela kakšnega vozila ni tako dolgo na trgu kot ravno Corolla. Prvič je bila predstavljena že davnega leta 1966. Od leta 2022 je pod tem imenom na voljo tudi SUV – Corolla Cross. Po treh uspešnih letih na trgu pa je avtomobil zrel za pomladitev.
Osvežen videz
Pomlajevanje, tri leta po uvedbi na trg, daje Corolli Cross nov sprednji del z rešetko hladilnika v obliki satja, ki postavlja nove vizualne poudarke in izboljšuje dovod zraka v motor. Poleg LED žarometov je v višjih stopnjah opreme na voljo tudi sistem prilagodljivih dolgih luči. Zadaj preobrazba prinaša prav tako preoblikovane luči z dinamičnimi poudarki. Z dolžino 4,46 m je avto tako dolg kot Mercedes GLA ali Opel Frontera.

Notranjost je prejela preoblikovano sredinsko konzolo, drsni sredinski naslon za roke, preoblikovana držala za kozarce in dodaten prostor za shranjevanje pametnih telefonov z induktivno polnilno postajo. Zdaj jih je mogoče polniti brezžično in do 1,5-krat hitreje. Prostornina prtljažnika od 433 do 1337 l se ni veliko spremenila in je nad povprečjem razreda.
12,3-palčna digitalna instrumentna plošča zagotavlja vse pomembne informacije o vožnji neposredno v vidnem polju osebe za volanom, medtem ko 10,5-palčni zaslon na dotik z visoko ločljivostjo služi kot nadzorni center infotainment sistema Toyota Smart Connect. V višjih stopnjah opreme je standardna tudi ambientalna osvetlitev, ogrevani sedeži in ogrevan volan. Toyota je izboljšala tudi akustično udobje: novi izolacijski materiali na strehi, zadaj in na armaturni plošči zagotavljajo tišjo notranjost.

Nov paket opreme GR Sport
Tisti, ki so bolj dinamične narave, bodo vesli novega paketa opreme GR Sport. Športnejši videz tukaj zagotavljajo črno pobarvana 19-palčna aluminijasta platišča, popolnoma preoblikovana rešetka hladilnika prepletena z zračnimi kanali. Črni logotip Toyote so premaknili na pokrov motorja. Logotip na prtljažnih vratih in zaponka vzdolž zgornje linije stranskih oken sta prav tako črna. Tudi streha je pobarvana v črno barvo. V notranjosti logotipi GR in rdeči šivi na sedežih Alcantara ustvarjajo športno vzdušje.
Paket GR Sport pa prinaša tudi nekaj tehničnih sprememb. Podvozje je spuščeno za 10 milimetrov, krmiljenje je trše in bolj neposredno, prestavne ročice na volanu pa naj bi še dodatno povečale interakcijo. Način Sport, ki je prvič integriran, omogoča hitrejši odziv na pritisk stopalke za plin.

Znani pogoni
Portfelj pogonskih sklopov pa ostaja nespremenjen. Pod pokrovom motorja še naprej delujeta hibridna pogona, ki kombinirata 1,8-litrski ali 2,0-litrski bencinski motor z elektromotorjem. Šibkejši motor ponuja 140 KM, močnejši pa 178 KM. Za močnejši motor je na voljo inteligentni pogon na vsa kolesa (AWD-i), kjer je na zadnjo os nameščen dodaten elektromotor, ki pomaga pri pogonu, prvič pa bo na voljo tudi program “Snow Extra”, kateri izboljšuje stabilnost in nadzor na zasneženih cestah. Po tovarniških podatkih, naj bi vozilo v povprečju porabilo med 5,1 in 5,4 litra goriva.

Bogata varnostna oprema
V standardni opremi Toyote Corolla Cross Facelift (2025) so sistemi kot je pomoč pri ohranjanju voznega pasu s pomočjo pri krmiljenju, pomoč pri sledenju voznega pasu, prilagodljivi in inteligentni tempomat, sistem zaviranja v sili (PCS) z zaznavanjem pešcev in kolesarjev, pomoč pri križišču in prepoznavanje prometnih znakov, ki ga dopolnjuje inteligentni asistent za pospeševanje. V vožnji se Toyota Corolla Cross izkaže za avto brez resnih slabosti. Prostor in udobje sta nad povprečjem razreda.
Cenovna paleta za šibkejši model se prične pri 31.500 €, za močnejšo izvedbo s štirikolesnim pogonom pa pri 38.500. Tem cena pa lahko odštejemo še popust 500 če se odločite za Toyota financiranje, zraven pa dobite še bom 250 evrov za Toyota zavarovanje.
