Na cesti s prenovljenim Volkswagen Transporterjem T6.1

S prenovljenim Transporterjem smo se vozili med številnimi kanali v Amsterdamu.

Volkswagnova ikona, predstavljena pred 70 leti, je prejela pomladitveni paket, ki Transporterju omogoča dostojnejšo borbo s konkurenco do prihoda povsem nove generacije.

Transporter je Volkswagnova ikona, ki je nastala pred 70 leti ravno v Amsterdamu.

Osvežena celotna gama

Osvežena je celotna gama vozil, od navadnega Transporterja furgona, šasije z enojno ali dvojno kabino do Transporterja za prevoz potnikov in seveda tudi Multivana. Navzven bomo opazili manjše oblikovne spremembe po zgledu osebnega programa. Dodanih je nekaj novih platišč, v podaljšku luči pa nameščena tablica, na kateri piše, za kateri model gre (Transporter, Multivan, Bulli …). H4 žarnice so zamenjale zmogljivejše H7, opcijsko pa so na voljo tudi popolni LED žarometi. Nekaj več novosti je v notranjosti, kjer se srečamo z novim multifunkcijskim volanskim obročem, novimi oblogami in LED notranjo osvetlitvijo. Občutek sodobnosti sedaj daje 10,2-palčni digitalni kokpit in dodaten 8-palčni ali 9,2-palčni informacijski zaslon na dotik. Klasični radijski sprejemnik je zamenjala sodobnejša tretja generacija infozabavnega sistema MIB3, ki po zaslugi vgrajene SIM kartice omogoča tudi dostop do spleta.

Sveža notranjost z novim volanom in novimi zasloni.

Pri Transporterju je sedaj na voljo osrednje zaklepanje, ki ga je mogoče prilagoditi lastnim potrebam, kar pomeni, da lahko zaklepate vsa vrata naenkrat ali pa le potniški oziroma le tovorni del. Ob voznikovem sedežu se nahaja nova 230-V vtičnica, medtem ko je pod dvojnim sovozniškim sedežem velik predal, katerega lahko zaklenemo. Ta prostor pod sovozniškim sedežem lahko izkoristimo tudi za podaljšanje tovornega dela za 40 centimetrov. Pri normalni medosni razdalji je dolžina tovornega dela tako z 2450 mm zrasla na 2800 mm, pri podaljšanem (LWB) pa z 2900 mm na 3300 mm.

Veliki predal pod sovozniškim sedežem se sedaj lahko zaklene, omogoča pa tudi prevoz daljših predmetov, ki jih iz tovornega prostora porinemo pod sedež.

Od 20 sistemov je 9 novih

Še važnejše novosti pa so očem prikrite in jih lahko občutite le med vožnjo. Transporter je tako prejel nov elektromehanski volanski mehanizem. S tem sistemom, ki ga je Transporter prevzel od večjega brata Crafterja, lahko aktivno vzdržuje vožnjo med dvema črtama. S pomočjo Park Assista pa lahko tudi sam parkira bočno in vzvratno, prav tako pa lahko pomaga pri vzvratni vožnji s priklopnikom. Ne smemo pozabiti niti na vgradnjo sistema pomoči pri sunku bočnega vetra, zaviranja v sili in pomoči pri speljevanju v klanec. To je delček izmed 20 sistemov za varno in udobnejšo vožnjo, ki jih ponuja prenovljeni Transporter.

Navzven bomo opazili manjše oblikovne spremembe po zgledu osebnega programa.

Pogon

Pri pogonu se Transporter še naprej zanaša na preverjeni dvolitrski TDI, ki razvija od 90 do 199 KM. Motor s pomočjo SCR tehnologije in aditiva AdBlue zadovoljuje stroge ekološke norme Euro 6d. Najmočnejši izvedbi s 150 in 199 KM sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4Motion. Za prenos skrbi samodejni menjalnik z dvojno sklopko DSG, medtem ko so šibkejše verzije opremljene z ročnim 5- ali 6-stopenjskim menjalnikom.

Klasičen tovorni prostor je sedaj možno zakleniti neodvisno od potniškega dela.

Kot vedno ponuja Transporter tudi številne nadgradnje, še posebej pa je zanimiva t.i. nadgradnja Courier. Ta zaradi agresivnejše vožnje, večkratnega zaviranja ter večkratnega ustavljanja in speljevanja vključuje močnejši alternator, akumulator in pogonske gredi.

Transport T6.1 bo pri nas na voljo sredi novembra, cena bo za 3 % višja, a bo opremljenost neprimerno bogatejša glede na dosedanji model.