Tudi Arocs na elektriko
S svetovno premiero baterijsko električnega težkega gradbenega vozila eArocs 400 na sejmu bauma (od 7. do 13. aprila 2025 v Münchnu) želi Mercedes-Benz pokazati prednosti e-mobilnosti v gradbenem prometu. Podrobnosti Nemci še ne razkrivajo zato da bo treba počakati do sejma…
Od julija letos bo obstoječa serija Arocs nadgrajena z vizualno izboljšanim posebnim modelom, omejenim na 100 enot: “Extent” bo imel senčnik, sprednjo loputo in okrasno rešetko z nalepkami v posebej razviti barvi “weather grey”. Napis Arocs bo v elegantnem temnem kromu – posebna ploščica na zunanji strani označuje poseben model.
Druge značilnosti Arocs Extent so črna plošča za zvezdo Mercedes-Benz v temnem kromu, LED žarometi, dodatni LED žarometi v senčniku, okrasni elementi v videzu karbona, platišča in zaščitni pokrovi kolesnih matic iz visokokakovostnega nerjavečega jekla, usnjen volan in Extra Line. Tovornjak poganja dizelski motor tretje generacije OM 471 Euro 6 ali OM 473, največji dizelski motor Euro 6 proizvajalca Mercedes-Benz Trucks. Še en vrhunec opreme je Multimedia Cockpit Interactive 2, ki je od letošnje pomladi vgrajen v vse modele Arocs in Actros kot standardna ali dodatna oprema, odvisno od vozniške kabine.
Njegov 12-palčni zaslon instrumentov in optimiziran zaslon na dotik sta zasnovana tako, da zagotavljata intuitivno upravljanje tudi na neravnem terenu. Številne funkcije je zdaj mogoče hitro in varno aktivirati z glasovnim upravljanjem. Novi meni omogoča tudi neposreden dostop do funkcij, specifičnih za konstrukcijo, kot so pomožni pogoni. Novost je tudi integracija najnovejše navigacije za tovorna vozila in podatkov o njegovi poti s sistemom Predictive Powertrain Control (PPC). To dodatno optimizira natančen, predvidljiv slog vožnje. Aplikacija Remote Truck App 3.0 omogoča tudi oddaljeno upravljanje pomembnih funkcij vozila.