Transit z novima različicama Trail in Active

Ford je predstavil novi čvrsti in na grobe ceste pripravljeni različici Transita in Tournea Trail in Active.

Nova modela Transit Trail in Transit Custom Trail sta zasnovana za uporabo v zahtevnejših delovnih okoljih. Pri različicah Transita in Transita Custom s sprednjim pogonom je za boljši oprijem vgrajen novi mehanski diferencial z omejenim zdrsom (mLSD), Transit pa je na voljo tudi z inteligentnim štirikolesnim pogonom.

Ekskluzivne nadgradnje zunanjosti in notranjosti poskrbijo, da vozili razvajata voznika. In to z udobjem in zmogljivostjo v še tako zahtevnih pogojih brez sklepanja kompromisov glede praktičnosti.

V novih različicah Active sta modela nadvse primerna za življenjski slog zasebnih in poslovnih uporabnikov, ki jih navdušujejo različne dejavnosti. Karoserija je zaščitena z dodatnimi oblogami, izbira diferenciala mLSD pa zagotovi dodaten oprijem na neutrjenih, spolzkih ali mehkih podlagah. Zunanjost z elementi športnih terencev doda vizualno privlačnost in poveča praktičnost, ko se poslovite od asfaltnih cest.

Trail za vse pogoje

Nova modela zagotavljata robat videz in še večjo zmogljivost za lastnike in uporabnike, ki jih delo z običajnih cest usmeri tudi na zahtevne terene. Različice Trail so prepoznavne po dodatnih črnih oblogah sprednjega in zadnjega odbijača ter stranic. Velik napis “Ford” na mat črni maski poudari drzen in odločen videz, ki sporoča, da se vozilo ne ustraši nobenega izziva, to pa dopolnjujejo unikatna 16-palčna platišča iz zlitine in logotipa “Trail” na sprednjih vratih. Za še večjo vsestranskost je lahko Transit Custom opremljen tudi s strešnimi nosilci in stopnicami.

V sodelovanju s specialisti za pogonske tehnologije podjetja Quaife razviti diferencial mLSD pri slabem oprijemu samodejno prenese navor motorja kolesu z največjim oprijemom, da udobneje obvladata neutrjena cestišča, makadamske ceste ter grobe in izzivalne podlage. Sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila je na novo umerjen za skladno delovanje z diferencialom mLSD. S to tehnologijo sta izboljšana oprijem in vodenje modelov s pečatom oddelka Ford Performance, med katerimi so tudi Focus RS, Fiesta ST in Focus ST, njena uporaba pa ne vpliva na izpuste CO2 ali porabo goriva.

Transit Trail je na voljo tudi z inteligentnim štirikolesnim pogonom za optimalen prenos moči na podlago pri terenski vožnji. Tehnologija za izboljšanje osnovne konfiguracije z zadnjim pogonom glede na razpoložljivi oprijem ter spreminjanje pogojev na cestišču in voznikove ukrepe pošlje do 50 odstotkov navora motorja sprednji osi. Tehnologijo inteligentnega štirikolesnega pogona dopolnjujeta tudi dodatna vozna načina Slippery (spolzko) in Mud/Rut (blato/kolovoz). Zasnovana za večjo zmogljivost vozila in bolj samozavestno vožnjo v različnih scenarijih. Voznik želeni način preprosto izbere s krmilnikom voznih načinov na armaturni plošči. Inteligentni štirikolesni pogon vključuje tudi način z zaporo (AWD Lock), ki na površinah z ekstremno slabim oprijemom navor porazdeli v razmerju 50:50. Sistem ne zmanjša prostornine ali dimenzij tovornega prostora Transita Trail v primerjavi z modelom z zadnjim pogonom.

Vse modele poganja Fordov napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v izvedbah z močjo 130 KM, 170 KM in 185 KM. Poleg tega tudi prednosti varčnejše porabe elektrificiranih pogonskih sklopov, saj lahko kupci izberejo edinstveno možnost v tem segmentu. Fordov 2,0-litrski pogon EcoBlue Hybrid z močjo 130 KM, 170 KM ali 185 KM. 48-voltna blaga hibridna tehnologija med upočasnjevanjem zajema energijo in jo shrani v 48-voltnem baterijskem paketu, da z njo zagotovi učinkovitejšo porabo goriva.