Pomlajen Ranger

Ford je pomladil najbolje prodajan Pick-up na starem kontinentu. Ob manjših estetskih popravkih je avtomobil prejel povsem nov dizelski motor in 10-stopenjksi samodejni menjalnik.

Prenovljeni Ranger je sedaj prejel novo, bolj agresivno masko, narejeno na osnovi modelov Wildtrak ter nove osnovne luči in luči za meglo. Notranjost ni bila deležna večjih sprememb, so pa vgrajeni novi materiali, prav tako so na novo preoblečeni sedeži, vključujoč paket usnje. Od slej se vozilo odklepa, zaklepa in zaganja brez uporabe ključa. Dovolj je da se dotaknemo kljuke na vratih in se ta odklenejo, med tem ko motor zaganjamo s pomočjo gumba star/stop.

Večje spremembe se nahajajo pod motornim pokrovom, kjer je sedaj nameščen izključno dvolitrski dizelski motor, ki razvija 130, 170 in 213 KM. Prvi dve opciji sta opremljeni z enim turbo polnilnikom in zamenjujeta dosedanji 2,2 litrski motor, med tem ko je najmočnejša izvedba opremljena s twin-trubo tehnologijo in predstavlja zamenjavo za 3,2 litrski 5-valjni TDCI motor. Moč na kolesa se prenaša preko ročnega 6-stopenjskega menjalnika, prvič v tem razredu pa je na voljo tudi 10-stopenjski samodejni menjalnik, za katerega pri Fordu trdijo, da lahko privarčuje tudi do 10 % goriva. Vsi Rangerji za evropski trg so serijsko opremljeni z elektronsko preklopljivim pogonom na vsa kolesa.

Ranger je tudi prvi Picj-up v Evropi, ki je serijsko opremljen s Pre-Collision Assist sistemom za preprečevanje naleta in samodejnim zaviranjem ter tehnologijo Pedestrian Detection za prepoznavanje pešcev in kolesarjev na poti pred nami, na voljo pa je tudi Intelligent Speed Limit sistem.