Gospodarska vozila

Osvežen in posodobljen Ford F-Max

Pri Ford Trucks so svoj vlačilec ne le optično, ampak tudi tehnološko nadgradili v skladu z zahtevami časa. Optimirana sta motor in krmilni sistem, kar naj bi zmanjšalo porabo goriva in izboljšalo udobje pri vožnji.

Po navedbah Ford Trucks je F-Max dobil nov elektrohidravlični krmilni sistem ehpas, ki je zasnovan tako, da znatno izboljša voznikovo udobje. Ehpas naj bi zmanjšal sile, potrebne za krmiljenje, do 70 odstotkov. Po navedbah turškega podjetja so za ta namen na voljo trije načini upravljanja. Način comfort od voznika zahteva najmanj napora pri krmiljenju in je najbolj primeren za uporabo v mestnem prometu in manevriranju.

Uravnoteženi način ponuja optimizirano krmiljenje, stabilni način pa je primeren za dolga potovanja, saj stabilizira krmiljenje in absorbira majhne premike volana. Na novo so optimirali tudi motor, ki sedaj nosi oznako GEN 1.5. Še vedno razvija 500 KM in 2500 Nm navora, a je delovanje sedaj bolj ekonomično. Impresivna je tudi zavorna moč motorja s 400 kW.

Ford F-Max z motorjem gen 1,5 naj bi prihranil do 5,5 odstotka goriva. To omogoča način vožnje eco-plus, ki po navedbah Ford Trucks zmanjša moč motorja na 450 KM. Poleg tega se je povečala prostornina rezervoarja za gorivo. Osnovni 600 litrski rezervoar lahko povečamo za dodatnih 450 litrov, do konca let pa so obljubili tudi rezervoar s prostornino 1350.

Poleg novega volana in novega motorja je Ford Truck razširil nabor opreme opcije luxury pack. V zunanji dizajn so implementirani novi črni detajli, kot so kromirana značka F-Max s črnim ozadjem, črne vratne kljuke in blatniki s črno obrobo ter nalepke na stranskih pragovih. Nova zasnova črnih led žarometov naj ne bi bila le vizualno učinkovita, ampak naj bi še bolj osvetlila cesto.