Na cesti z novim MB Sprinterjem

 

Novi Sprinter prihaja v Slovenijo s poletjem, še pred prihodom pa smo ga lahko preizkusili tudi na cesti. Dobra lega, zmogljivi motorji, velika nosilnost ter umreženost so največje prednosti tretje generacije Mercedesovega lahkega dostavnika, ki je luč sveta zagledal leta 1995.

 Prvič je sedaj Sprinter na voljo tudi s sprednjim pogonom. Ta izvedenka se zares pelje kot osebni avtomobil, predvsem zaradi nameščenih McPhersonovih vzmetnih nog, ki odlično blažijo neravnine in dodatno izboljšujejo lego ter krmiljenje, ob tem pa se v kabino prenaša zelo malo neprijetnih zunanjih zvokov in vibracij. Navdušujeta tudi komfortnost sedežev in ergonomija, kjer se Mercedesova tradicija nadaljuje z vsemi funkcijami le na levi ročki izza volana. Sprinter s sprednjim pogonom je na voljo z dvema medosnima razdaljama (3259 in 3924 mm) ter skupno maso od 3 do 4,1 tone, kot furgon ali šasija. Pri zadnjem ali pri vsekolesnem pogonu je na voljo še tretja medosna razdalja (4325 mm), skupna masa pa se dvigne do 5,5 tone.

Popolna omreženost Sprinterja prihaja z vgradnjo MBUX (Mercedes Benz User Experience) sistema, ki je bil premierno predstavljen v novem razredu A in ki ga lahko upravljamo prek zaslona na dotik, prek tipk na volanu ali kar s pomočjo glasu. Še ena velika prednost novega Sprinterja se imenuje Mercedes Pro in ponuja popolno osnovo za praktično vse logistične potrebe. Skratka vožnja z novim Mercedesovim Sprinterjem ponuja nove šoferske izkušnje, a je dobro, da si pred pričetkom vožnje preberete tudi navodila za uporabo, saj sami ne boste mogli odkriti vseh sistemov in opcij, ki vam jih vozilo ponuja.

Več pa v novi številki revije Tranzit.