Gospodarska vozila

Michelin in Volvo Trucks združujeta moči za bolj trajnosten transport

V svoji trdni zavezanosti k prevozu težkih tovorov brez emisij in bolj trajnostni industriji se je Volvo združil z Michelinom. Švedski proizvajalec, katerega cilj je, da bo od leta 2030 njegova gama zajema vsaj 50 % prodaje novih električnih tovornjakov, do leta 2040 pa 100 %, je trenutno vodilni v tem segmentu s skoraj 5.000 prodanimi električnimi tovornjaki v več kot 38 državah, od začetka proizvodnje tovrstnih vozil v letu 2019.

Nekaj ​​ciljev, pa je tudi v skladu s cilji Michelina, ki kot vodilni na področju varne in trajnostne mobilnosti že več kot 130 let želi pisati tudi prihodnost električne mobilnosti. Da bi to dosegel, vlaga več kot 680 milijonov evrov na leto v raziskave in razvoj, pri čemer tesno sodeluje s proizvajalci tovornjakov, da bi razvil pnevmatike, ki se prilagajajo njihovim potrebam, da bi bile izjemno učinkovite v celotnem življenjskem ciklu z energetskega vidika in da bi prispevale k zmanjšanju ogljičnega odtisa.

V trenutni ponudbi je kar 5 električnih tovornjakov Volvo, kar je najširša ponudba na trgu. Vozila za daljše transporte so opremljena s pnevmatikami MICHELIN X Line, ki se izkažejo kot odlična izbira za vožnje na dolge razdalje z nizko porabo energije, zahvaljujoč nizkemu kotalnemu uporu. Pnevmatika, ki varčuje in hkrati skrbi za okolje.

Distribucijski tovornjaki pa so bili opremljeni s pnevmatikami iz programa MICHELIN X Multi, ki izstopa po svoji vsestranskosti na cestah in avtocestah ter po svoji veliki vzdržljivosti in mobilnosti v vseh vremenskih razmerah, zaradi česar so idealni za kratke in srednje dolge poti.