AMG je »navijal« tudi dizelske kombije

AMG je zagotovo podjetje, katero ljubiteljem športnih vozil ni potrebno posebej predstavljati. Ustanovljeno je bilo že leta 1967, Mercedes pa ga je prevzel v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja. Od takrat je AMG uradni Mercedesov predelovalec.

Večinoma se AMG ukvarja s predelavo kupejev in limuzin, v zadnjem čas u pa tudi s predelavo vse bolj priljubljenih terencev in SUV-jev. Verjetno pa niste vedeli, da je AMG tuniral tudi dostavnike. Vse se je začelo z modelom MB 100 druge generacije, ki se je izdeloval med leti 1988 in 1995. V ponudbi je bilo več izvedenk, a se je na koncu največ kupcev odločilo za predelavo najmočnejšega dizelskega motorja. Takrat je bil to 2,9 litrski pet valjnik, ki je razvijal 105 KM in 185 Nm navora, moč pa se je na sprednja kolesa prenašala preko ročnega petstopenjskega menjalnika. Z dodajanjem turbo polnilnika, so moč motorju dvignili na 125 KM, v ponudbi pa je bila tudi izvedenka z manjšim 2,4 litrskim dizelskim motorjem. Ta je v osnovi razvijal 72 KM, po predelavi pa je ponujal 97 KM.

To pa niso bile edine spremembe. Vozilo je imelo dvobarvno karoserijo, kjer je prevladovala črna barva, spodnji del pa je bil v sivem odtenku. Od ostalih MB 100 pa se je razlikoval tudi po posebnih 15 palčnih platiščih, posebnem odbijaču in večji maski, ki je zagotavljala boljši pretok zraka, predelan pa je bil tudi izpuh.

Predelana je bila tudi notranjost, v katero so bili vgrajeni kakovostnejši, v usnje oblečeni sedeži, na voljo so bile mizice, vgrajen je bil kakovostnejši hi-fi sistem, tla in stene pa so bile obložene. V vozilu se je lahko udobno peljalo od 6 do 9 potnikov.

Kombi so v devetdesetih leti pretežno uporabljala ekipe nemškega dirkaškega prvenstva DTM, za prevoz osebja med dirkališči. Na vprašanje zakaj so se pri AMGju odločili za predelavo kombija, so odgovorili, da so želeli preizkusiti nekaj novega in s tem razširiti svojo ponudbo.