Avtomobilizem

Volkswagen predstavlja novi Taigo

Kje je prostor za novi Taigo? Novi športni terenec je “raztegnjena”, a bolj športna in bolj dinamično oblikovana različica T-Crossa in ima bolj strmo nagnjeno strešno linijo proti zadku, a tudi več prostora v notranjosti kot podobno zasnovani T-Roc.

Medosna razdalja 2,57 metra je dva centimetra daljša od T-Crossa, dolžina pa dobrih 16 centimetrov. VW Taigo je celo tri centimetre daljši od T-Roca. Videz nasploh ponuja svež slog in dobro dozo individualnosti ter vstop v svet cenovno ugodnih kupejevskih terencev, potem ko je Renault v Evropi že lansiral Arcano (na našem trgu poznano kot Megane Conquest) na podlagi mestnega terenca Captur.

Kupcem bodo zagotovo všeč križanska oblika karoserije Taiga, dvignjeni sedeži in položaj za volanom ter neomejeno udobje za vsakodnevno uporabo. Za potnike spredaj in zadaj je dovolj prostora zaradi razdalje od sedežne garniture do 792 mm sedeža.

Serijsko opremljen z vsemi LED žarometi spredaj in zadaj, popolnoma digitalno kokpitom in najnovejšo generacijo Infotainment sistema (MIB3), Taigo postavlja nove tehnološke standarde v svojem razredu. Novi Taigo, proizveden v Pamploni v Španiji, prihaja na evropske trge serijsko s obsežno paleto najsodobnejših sistemov za pomoč vozniku, kot sta pomoč pri voznem pasu in Front Assist.

Kabina je sodobna in digitalizirana, sistemi povezljivosti pa temeljijo na zadnji generaciji modularnega infotainmenta, ki se upravlja preko velikega digitalnega osrednjega zaslona, ​​na voljo pa je tudi Climatronic s funkcijo fizičnega upravljanja.

Za konec še motorje: ponujajo le turbobencinske: 1,0-litrski trivaljnik v dveh močeh in 1,5-litrski štirivaljnik, moč pa se prenaša izključno na prednjo os.