Škoda Kodiaq, še vedno največ prostora v razredu
Prva generacija Kodiaqa je pokazala tisto, kar Škoda zna najbolje – ponudila je zares veliko avtomobila z zanimivimi in praktičnimi rešitvami. Največja prostornost v razredu, preizkušeni VW motorji in široka paleta praktičnih pripomočkov so mu zagotovili izjemno priljubljenost. Od svojega prvega nastopa na trgu leta 2016 je model našel že preko 880.000 kupcev.
In sedaj je čas za premiero novega Kodiaqa. Od zunaj pritegnejo pozornost širok sprednji odbijač in žlahtna maska (na zahtevo osvetljena, kot pri električnem Enyaqu), srebrna letev za zadnjim stranskim oknom in podaljšane zadnje luči. Novi Škoda Kodiaq je 6 cm daljši od prejšnjega (4760 mm) in nekoliko ožji (1860 mm, -20 mm). Višina 1660 mm in medosna razdalja(2790 mm) pa sta ostali nespremenjeni.
Spremembe mer bodo med drugim pozitivno vplivale tudi na višino prostora za glavo v tretji sedežni vrsti (+150 mm) in na povečanje prostornine prtljažnika, ki se v primeru uporabe 5 sedežev raztegne na 910 litrov, v primeru 2 sedežev pa preko 2000 litrov. Že tradicionalno ne manjka uporabnih pripomočkov za pritrjevanje prtljage, med drugim tudi masivnih kljuk.
Druga generacija Kodiaqa predstavlja nov multimedijski sistem. Pomembno je, da tradicionalni nadzorni instrumenti niso opuščeni. Večnamenski gumbi se uporabljajo za prilagajanje prezračevanja in zvoka. Enako pomembna sprememba je prestavitev prestavne ročice na volanski obroč, kar omogoča dodatne odlagalne prostore v sredinski konzoli. To pomeni, da je novi Škoda Kodiaq na voljo le s samodejnimi menjalniki (DSG z dvojno sklopko, 6 ali 7 prestav). Tu so tudi funkcionalne rešitve, imenovane Simply Clever, vključno s strgalom za led, dežnikom in čistilcem zaslona ter dvojnim predalčkom za rokavice pred sovoznikom.
Druga generacija modela prinaša nove ali izboljšane elemente opreme, kot so head-up zaslon, zmogljivejši (hlajeni) induktivni polnilec za dva pametna telefona, novo prilagodljivo vzmetenje DCC Plus s hitrejšim prilagajanjem in širšim razponom blaženja ter asistent za zavijanje, ki pomaga preprečiti nesreče pri zavijanju. Izboljšani so tudi Top LED Matrix žarometi (50 % več svetlobnih segmentov in 15 % več moči). Še ena novost je parkirni asistent, ki omogoča snemanje vstopa in izstopa z do petih parkirnih mest na razdalji 50 metrov. Če vozilo prepozna enega od njih, lahko samodejno izvede parkirni manever iz spomina.
Druga generacija Škode Kodiaq je opremljena z bencinskim TSI in dizelskim TDI motorjem. Moč se razteza od 150 do 204 KM, prvič je na voljo tudi priključnohibridni pogon (različica iV) z bencinskim motorjem 1.5 TSI, kjer sistemska moč znaša 150 KM. Priključnohibridna različica naj bi v električnem načinu omogočala približno 100 km dosega, kar zagotavlja baterija bruto kapacitete 25,7 kWh. Še vedno pa je med bolj priljubljenimi dvolitrski TDI motor, ki razvija 110 kW/150 KM, oziroma 142 kW/194 KM, ki pa je na voljo le z štirikolesnim pogonom. Kodiaq je pri nas na voljo od 35.800 evrov naprej.