Renault je posodobil Kadjarja

SUV razred je v porastu, zato je boj za vsakega kupca še toliko bolj vroč. In ker je železo potrebno kovati dokler je vroče, je tudi Renault pomladil svoj model Kadjar.

dav

Kadjar je na trg prišel leta 2015 in hitro osvojil srca kupcev, saj je v treh letih našel kar 450.000 zadovoljnih strank. Del tega uspeha gre tudi na račun uspešnega izgleda, katerega so sedaj oblikovalci rahlo popravili. Spredaj je nov odbijač z LED meglenkami, nove so luči s sedaj že tipičnim C svetlobnim podpisom. Tudi zadaj so sedaj LED luči, nov pa je tudi odbijač z zaščito podvozja.

Največja novost je vgradnja novega 1,3 litrskega bencinskega motorja, ki je na voljo v 140 ali 160 konjski izvedbi. Motor je razvit v sodelovanju z Daimlerjem in je opremljen tudi s filtrom trdih delcev. Možno ga je združit z ročnim 6-stopenjskim ali samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama (EDC).

V dizelski ponudbi je še naprej na voljo preverjen 1,5 litrski Blue dCi, ki razvija 115 ali 150 KM in je opremljen z dodelanim sistemom selektivne katalitične redukcije (SCR). Vozilo je na voljo s sprednjim pogonom ali pogonom na vsa kolesa. Kadjarjev pogon na vsa kolesa uporablja Nissanove bogate izkušnje na tem področju, ob tem pa je kar 20 centimetrov oddaljen od tal in lahko premaga 17° vstopni in 25°izstopni kot. Za dvokolesni pogon pa je na voljo tudi pomočnik v obliki sistema Extended grip.

sdr

Prenovljena je tudi notranjost. Sredinska konzola je povsem nova, na nje pa najdemo 7 palčni zaslon z novo programsko opremo, pod njim pa so nameščena nova stikala za klimatsko napravo. Vgrajeni so kvalitetnejši materiali, še posebej v izvedbi Black Edition, kjer najdemo usnjene sedeže in rdeče šive ter stekleno streho in Bose ozvočenje.

Kadjar je na voljo od 20.490 evrov naprej, ponuja pa uvoznik 1500 evrov sezonskega popusta in dodaten komplet zimskih gum, če kupite vozilo preko Renault financiranja pa je cena še za 1500 evrov nižja.

sdr