Avtomobilizem

Na cesti z novo Mazdo 3

Nova Mazda3 navduši z osupljivo, zmogljivo in zapeljivo podobo ter športno privlačnimi potezami. Oblikovanje vzbuja občutek, da pred vami ni samo avto – gledate namreč umetnino. Igra svetlobe na tekočih linijah vzbuja vtis, da se premika tudi takrat, ko miruje.

Na voljo je v dveh karoserijskih izvedbah z izrazitim značajem: kot športno zmogljiva kombi limuzina in kot aerodinamično elegantna limuzina. Oblika obeh modelov je plod nove interpretacije oblikovalskega jezika kodo. Označujejo ju zelo čiste linije z opazno motorno masko ter zašiljenimi žarometi. Gre za evolucijo oblike v primerjavi s predhodnim modelom, pri čemer limuzinska različica povzema lastnosti koncepta vision coupé.

Mazda3 je še naprej zasnovana na družinski arhitekturi Skyactiv, ki so jo, kot pravijo pri Mazdi, zasnovali, da bi ljudem omogočili, da kar najbolj izkoristijo svoj naravni občutek ravnotežja. Tako so v Mazdi 3 vgrajeni posebni sedeži, obdajajo pa jih odlični materiali. Oblikovno so Japonci ubrali minimalistični pristop z ravnimi linijami, ki jih dopolnjujeta trokraki volanski obroč ter nov 8,8 palčni ekran na sredini armature.

Pod motornim pokrovom so motorji iz nove družine Skyactiv-X. V bencinski paleti prihajajo motorji s spontanim vžigom gorivna, kot pri dizlih. Standardna ponudba pa zajema motorje iz družin Skyactiv-G in Skyactiv-D. Izbirate lahko med 2,0-litrskimi bencinskimi motorji, ki nudijo še več moči, odlikujejo pa jih tudi izklop valja, tehnologija mild hybrid, večja zmogljivost in izjemna učinkovitost. Motor Skyactiv-D 1.8 pa je nov in se ponaša z nizkimi emisijami izpušnih plinov in zagotavlja še bolj uglajen in živahnejši odziv. Mazdina inovativna in odzivna tehnologija motorja omogoča da, že izpolnjujejo standarde, kot je EURO 6d-Temp in to brez uporabe AdBluea. Ta tehnologija je del serijske opreme.

Pri Mazdi poudarjajo, da so novinki precej izboljšali tudi vozne lastnosti, ter dodali nekaj varnostnih sistemov, med katerimi izstopajo sistem za zaznavanje prečnega prometa pred in za vozilom, sistem za delno avtonomno vožnjo v zastojih, pa sistem za zaznavanje pozornosti voznika, ki deluje s pomočjo infrardeče kamere ter se po potrebi oglasi z zvočnim signalom.

Nova Mazda 3 prihaja že v osnovi z bogato opremo in je v Sloveniji že na voljo, cenovna paleta pa se prične pri 19.990 evrih.