Gospodarska vozila

Prvi lev z novim motorjem D30 že na Slovenskih cestah

Podjetje MAN Truck & Bus Slovenija je ponosno predalo prvi tovornjak nove generacije MAN TGX z motorjem PowerLion D30 svojemu prvemu kupcu – podjetju Kamnik Trans d.o.o.. Gre za pomemben mejnik, saj novi pogonski sklop s sodobnim motorjem D3066 (D30) predstavlja prihodnost učinkovitosti, zanesljivosti in okoljske usmerjenosti v težkem tovornem prometu.

Tehnične novosti in prednosti

Novi motor PowerLion D30 dosega izjemno energetsko učinkovitost, pri čemer najboljša poraba znaša le 169 g/kWh, kar ustreza več kot 50 % učinkovitosti – ena najboljših vrednosti v razredu gospodarskih vozil.

Ključne prednosti novega pogonskega sklopa za stranke:

  • Širok razpon moči: od 380 do 560 KM
  • Učinkovito zgorevanje in zmanjšana poraba goriva
  • Dvojna SCR naknadna obdelava izpušnih plinov za skladnost z Euro 6
  • Zmanjšani stroški goriva in cestnin, tudi z upoštevanjem večje porabe AdBlue
  • Moč motorne zavore do 355 kW

Pogonski sklop dopolnjuje nova generacija menjalnika MAN TipMatic 14, ki skupaj z motorjem D30 nadomešča prejšnje komponente v vseh standardnih vlečnih polpriklopnikih težke serije.

 

Prednosti menjalnika MAN TipMatic 14:

  • Optimalno prileganje aplikaciji z ustreznim prestavljanjem v vseh voznih pogojih
  • Zmanjšanje porabe goriva zaradi izboljšanega sodelovanja z motorjem
  • Kratki časi prestavljanja, minimalna prekinitev vlečne sile
  • Dolga življenjska doba in nizka izguba moči
  • Visok zavorni navor (4.700 Nm) z retarderjem 47
  • Visoka hitrost vzvratne vožnje in zelo nizke hitrosti manevriranja

Direktor podjetja Kamnik Trans, g. Jure Juhant je ob tem dejal :

»Kot podjetje, ki se vsak dan sooča z novimi izzivi pri vseh prevozih predvsem pa z neizbežno optimizacijo stroškov, smo navdušeni nad tehničnimi rešitvami, ki jih ponuja novi motor D30. Odločitev za MAN TGX s tem pogonskim sklopom temelji na jasnem cilju – zmanjšati porabo, povečati zanesljivost in s tem našim strankam zagotoviti še boljšo storitev, podjetju pa zmanjšati vedno višje stroške .«

 

Direktor podjetja MAN Truck & Bus Slovenija, g. Jan Löwhagen pa:

» Zelo smo veseli in ponosni, da smo naši stranki Kamnik Trans predali prvi tovornjak TGX z novim pogonskim sklopom D30 PowerLion. To je nov mejnik na poti k izboljšani zmogljivosti motorja z bistveno nižjo porabo goriva. Naši številni testi novega pogonskega sklopa, novega motorja D30 z novim menjalnikom, kažejo izboljšanje porabe goriva do 5 %. To kaže, da skupaj z uvedbo novih rešitev pogonskih sklopov z nevtralnim CO2-vzdržnim delovanjem nenehno izboljšujemo naš motor z notranjim zgorevanjem, da bi dosegli visoko zastavljene cilje znotraj MAN Truck & Bus za trajnostne transportne rešitve. «

​Predaja prvega vozila MAN TGX z motorjem PowerLion D30 ne pomeni zgolj predaje ključa novega tovornjaka – pomeni korak naprej v razvoju trajnostnega in učinkovitega transporta. Z močjo inovacij, ki jih prinašata motor D30 in menjalnik TipMatic 14, ter z zanesljivostjo izkušenih prevoznikov, kot je Kamnik Trans, se na slovenskih cestah začenja novo poglavje. Gre za zgodbo, kjer se tehnološki napredek sreča z vsakodnevnimi potrebami – in kjer prihodnost ni več oddaljena, ampak že vozi po naših cestah.

 

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link