Gospodarska vozila

Novi Sprinter je vse uporaben

 Od uvedbe Sprinterja je minilo 23 let, v tem času pa je Mercedesov predstavnik zrasel v predstavnika kraljeve dostave, zato tudi tretja generacija dviga letvico na še višji nivo.

Da je sprinter referenca v razredu, ne glede na katero izvedbo mislimo (furgon, šasija, minibus …) nakazuje sama arhitektura vozila. Kakor škatla za orodje se je novi Sprinter pripravljen prilagoditi vsem potrebam, pa če je to na račun motorja, menjalnika , različnih višin, dolžin, medosnih razdalj, serijske ali dodatne opreme … Odličen primer je tudi nova platforma, ki omogoča prvič pri Sprinterju uvedbo sprednjega pogona. Sprinter je tako na voljo v več kot 1700 izvedbah. In še več številk: štiri dolžine, tri višine ter tri medosne razdalje, trije motorji, trije menjalniki, trije pogoni, skupna masa od 3 do 5,5 tone. Za primer navedimo le izvedenko furgon, ki ima lahko tovorni prostor velik od 7,8 do 17 m3 s površino poda od 3,98 do 7,6 m2. Notranja višina lahko znaša od 1,72 do 2,24 metra. Zadnja vrata se lahko odpirajo do 270°, pod streho so lahko nameščeni nosilci za prevoz daljših predmetov, obložene so stene in koši blatnikov, pod je nedrseč in notranjost je osvetljena z LED lučmi.

 

In kaj poganja novi Sprinter? Kot edini med dostavniki ponuja Mercedes 6-valjni 3-litrski dizelski motor, ki razvija 140 kW/190 KM in kar 440 Nm navora. Ob njem je na voljo tudi 4-valjni 2,1 litrski dizelski motor, ki v kombinaciji z zadnjim pogonom razvija 84 kW/114 KM, 105 kW/143 KM in 120 kW/163 KM. V kombinaciji s sprednjim pogonom pa 84 kW/114 KM, 105 kW/143 KM in 130 kW/177 KM, s tem da bo slednji na voljo le za nadgradnje z bivalniki.Novi Sprinter je tudi prijaznejši do uporabnika, saj ob vzorni ekonomičnosti znižuje tudi stroške lastništva. Servisni interval je predpisan na 60.000 kilometrov ali na 2 leti.

V notranjosti je nameščena oprema, ki bo voznikom delo naredila manj stresno. Številna odlagalna mesta, predali in police spremenijo notranjost v mobilno pisarno. Velika novost v tem segmentu pa je omreženost prek Mercedes PRO uslug. Tu izstopa nova platforma MBUX (Mercedes-Benz User Experience) z multimedijskim sistemom, ki ponuja odlično osnovo za vse logistične in transportne zahteve. Sistem omogoča povezovanje več voznikov in vozil, kar omogoča, da se naloge lahko hitreje izvedejo, saj vsak voznik ve, kakšno je stanje na cesti, in se lahko izogne morebitnim zastojem. Prav tako sistem ves čas vodi evidenco o vozilu, o lokaciji vozila, količini goriva in ostalih tekočin ter o intervalih rednega vzdrževanja.

Sprinter je pri nas že na voljo in sicer je potrebno za izvedbo 311 furgon s sprednjim pogonom odšteti 21,800 evrov, za enako izvedbo z zadnjim pogonom pa 24,100.