Gospodarska vozila

Prvak se vrača še močnejši

Iveco je obnovil svoj zelo priljubljen model Daily. V projekt, ki se je odvijal kar 3 leta, so vložili skoraj milijon ur dela, izvedli 800 virtualnih in fizičnih testov in prepeljali več kot 3,5 milijona testnih kilometrov. Vse z željo narediti kakovosten in zanesljiv izdelek.

Novi Daily ohranja prepoznaven izgled, ki je že del njegove identitete. Prejel pa je nove LED luči spredaj ter novo masko z večjimi odprtinami za zajem zraka, nov sprednji odbijač pa je narejen iz treh delov, s čimer se znižujejo stroški popravila oziroma zamenjave, saj lahko zamenjamo le poškodovani del, ne pa celega odbijača. Po Ivecovih podatkih je v 90 % vseh poškodb poškodovan ravno sprednji odbijač. Kar seveda ni čudno, če vemo, da se Daily vrti v mestni gneči in po ozkih ulicah.

Daily je bilo prvo vozilo v segmentu, ki je zadovoljevalo ekološke norme Euro 6 D/Temp, spremembe pa so pomembne tudi na tehnični strani. Motor 2,3 F1A je sedaj na voljo s stopnjami moči od 116 do 156 KM, z light-duty in heavy-duty homologacijo, medtem ko je trilitrski motor na voljo le s heavy-duty homologacijo in močjo od 160 do 210 KM, na voljo pa je tudi v izvedbi Natural Power s pogonom na CNG plin.

Nova optimizacija motorja je omogočila do 10-odstotno znižanje porabe, kakor tudi znižanje stroškov vzdrževanja. To so dosegli tudi z uporabo nove turbine z elektronsko kontrolirano variabilno geometrijo (Electronic-Controlled Variable Geometry Turbine), novimi gumami z nižjim kotalnim uporom (Class A Super Eco Low Rolling tyres), novim alternatorjem (220 A, 12 V) ter podaljšanjem servisnih intervalov na 60.000 km.

Novi Iveco Daily uvaja tudi nove napredne asistenčne sisteme (Advanced Driver Assistance Systems), med katere sodijo tudi: Advanced Emergency Braking System in City Brake PRO, Queue Assist, Adaptive Cruise Control, ki v kombinaciji s Queue Assistom vzdržuje hitrost in razdaljo med vozilom pred nami ter ostaja na voznem pasu s sistemom ProActive Lane Keeping Assist.

Pa tudi to še ni vse, saj se novi Daily lahko pohvali s povsem predelanim sprednjim vzmetenjem in sistemom upravljanja, City Mode pa zmanjšuje silo pri vrtenju volana za 70 %. Ko k vsemu dodamo še nove sisteme za povezljivost, upamo trditi, da bo odlično nadaljeval svojo 40-letno tradicijo.