Gospodarska vozila

Dirke tovornjakov

Pandemija korona virusa je zamaknila začetek tekmovanj tudi v avto moto športu. Tako se je začetek tekmovanja za evropsko prvenstvo v dirkah s tovornjaki iz konca aprila prestavila na začetek junija.

6. in 7. junija naj bi ste tako odvila prva dirka na slovaškem Slovakia ringu, že teden kasneje pa na madžarskem Hungaro ringu. Nato pa sledi premor vse do konca avgusta, ko naj bi se tretja dirka odvila 29. in 30. avgusta v češkem Mostu. 

7 dirk v koledarju

12. in 13. septembra sledi dirka na belgijskem Zolderju, 26. in 27. september pa je v koledarju španska Jarama. 3. in 4. oktober je rezerviran za francoski Le Mans, vse skupaj pa naj bi se zaključilo pozno jeseni 14. in 15. novembra v italijanskem Misanu. Skupaj je tako na sporedu 7 dirk. Sloviti truck show na nemškem Nurburgringu, ki bi se moral odvijati sredi julija, pa je odpovedan in tako tudi dirka tovornjakov.

1200 konjev

Kljub vsemu pa dirkači ne počivajo in upajo na čimprejšnji začetek sezone. Šestkratni zmagovalec evropskega pokala Jochen Hahn, je predstavil svoj tovornjak, s katerim želi osvojiti tretji zaporedni naslov. Zadnja dva je osvoji z Iveco in tudi letos zaupa tej znamki. Tovornjak je precej spremenjen in sedaj bazira na dnevni kabini novega modela S-Way. Zaradi izboljšav na področju aerodinamike, naj bi bil še boljši od lanskega. Tovornjak je težak 5,3 tone poganja pa ga Cursor 13 motor. 1200 konjev omogoča močne pospeške in 160 km/h končne hitrosti, kolikor je tudi najvišja dovoljena hitrost v tem prvenstvu. Za prenos moči skrbi ZF Eco Split menjalnik s 16 prestavami. Za učinkovito zaustavljanje pa so zadolžene športne čeljusti proizvajalca Knorr Bremse.