Avtomobilizem

Sorento hibrid

Kia Motors je nedavno predstavila novi priključno hibridni Sorento, ki je prva nizkoogljična različica v 18-letni zgodovini tega globalno zelo uspešnega športnega terenca.

Priključno hibridna različica se ob tem lahko pohvali z veliko prostornostjo in vsestranskostjo, z inovativno platformo, ki je temelj 4. generacije Sorenta. Nova platforma in velika karoserija tej elektrificirani različici zagotavljata prostorno kabino in velik prtljažnik ter 5 ali 7 sedežev.
Sorento PHEV ni le »najbolj čista« različica Sorenta v Evropi, ampak tudi najmočnejša. Srce tega ‘turbohibridnega’ pogona je njegov 1,6-litrski T-GDi motor z močjo 132 kW (180 KM) in navorom 265 Nm. Motor deluje v kombinaciji z litij-ionskim polimernim baterijskim sklopom z zmogljivostjo 13,8 kWh in s 66,9-kilovatnim elektromotorjem z navorom 304 Nm.
Vse komponente skupaj dajejo priključno hibridnemu Sorentu skupno 195 kW (265 KM) in 350 Nm navora. Njegov doseg na elektriko zadostuje večini voznikov za njihove kratke razdalje. Homologirani podatki (predvsem doseg na elektriko in emisije CO2) bodo na voljo pred pričetkom prodaje. Moč se na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Menjalnik vzporedno omogoča polno moč motorja in elektromotorja, z minimalno izgubo energije. Rezultat je hipni pospešek pri katerikoli hitrosti ter neposreden dostop do baterijske moči pri višjih hitrostih.


Različne inovacije novi različici Sorenta zagotavljajo status najbolj naprednega priključnega hibrida znamke Kia. Novi model prinaša Kiino prvo uporabo neodvisnega vodnega hlajenja baterije, ki omogoča optimalno delovanje in učinkovitost visokonapetostnega baterijskega sklopa. Rotor s pridom izkorišča novo dvoplastno sestavo 66,9-kilovatnega elektro motorja, kar zmanjša hrup in vibracije.
Novi Sorento je dobil tudi Kiin prvi večstopenjski zavorni sistem, ki vozilu omogoča, da zmanjša resnost sekundarnih trkov. Sistem samodejno zavira, ko se po začetnem trku sprožijo zračne blazine ter tako ščiti potnike pred sekundarnim čelnim ali bočnim trkom.
Novi Sorento Plug-in Hybrid bodo za Evropo proizvajali v tovarni Hwasung v Južni Koreji. Prodaja v Evropi se bo pričela v začetku 2021. Tako kot ostale Kie bo tudi novi priključni hibrid Sorento serijsko ponujal najdaljšo evropsko garancijo – 7-letno garancijo, ki velja za celotno vozilo (vključno z elektromotorjem in baterijskim sklopom) in sicer do 150.000 prevoženih kilometrov (prva 3 leta brez omejitve števila prevoženih kilometrov).