Prenovljeni Mercedes Benz C razred, tržni steber Mercedesa
Po dobrih 4 letih je C razred prejel osvežitveni paket in s tem postal še bolj eleganten in luksuzen, kar je tudi nekakšen imperativ pri Mercedesih. Polepšan je izgled, dodani so stilski elementi, izboljšana je povezljivost, predvsem pa je na višjem nivoju varnost, avto pa lahko odslej vozi tudi sam.
Na izven so opazne spremembe na odbijaču spredaj in zadaj ter prav tako na lučeh spredaj in zadaj, kjer sedaj svetijo v obliki črke C. Tudi maska je nova in je na voljo v štirih izgledih, ponovno pa je možno naročiti izvedbo z dvignjeno mercedesovo zvezdo na nosu (nišan). V notranjosti srečamo nove sedeže, ki so lahko opremljeni tudi z masažno funkcijo in nov volanski obroč z novimi stikali. Najbolj opazna razlika pa je v digitalni plošči z merilniki ter večjem osrednjem zaslonu (18 ali 26 cm). Žal pa bo razred C na povsem novo armaturo, kakršno ima razred A moral počakati do nove generacije, ki prihaja leta 2021. Druge novosti obsegajo gumb za zagon v videzu turbin, ambientalna osvetlitev v 64 barvah, vzvratna kamera z ločljivostjo 1280 x 720 slikovnih pik, opcijski zvočni sistem z 9 zvočniki in 225 W moči, širši izbor okrasnih elementov in barvnih kombinacij oblazinjenja. Varnost je vedno v ospredju znamke Mercedes-Benz. Nov razred C je opremljen z najnovejšimi inteligentnimi sistemi za pomoč pri vožnji. Z aktivnim asistentom za ohranjanje razdalje DISTRONIC lahko vozilo na jasno označenih cestah samodejno vozi do 30 sekund do hitrosti 210 km/h, brez voznikovega posredovanja. Voznik mora s prijemom volana zgolj potrditi svojo prisotnost. Sistem si pomaga tudi z zemljevidi in podatki navigacije, kjer v primeru bližajočega se ovinka, križišča ali krožišča, zmanjša hitrost.
C razred je na trgu 25 let, v tem času so ga poganjali številni motorji, no sedaj lahko zapišem, da osnovo bencinskega pogona tvori vsega 1,5 litrski motor, ki v izvedbi C 200 razvija kar 184 KM. Štirivaljnik ponuja izredno poskočnost vozilu, saj deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem. Tehnologija EQ Boost prinaša funkcije, ki pripomorejo k še dodatnemu zmanjšanju porabe goriva, hkrati pa je omogočena večja agilnost in izboljšano udobje. Elektromotor, ki razvija dodatnih 14 KM in 160 Nm navora, je na razpolago predvsem v nižjih režimih motornih vrtljajev, ko turbina še ne zagotavlja dovolj moči. Za prenos je zadolžen 9 stopensjki samodejni menjalnik, vse skupaj pa je dovolj, da C 200 do 100 km/h potrebuje le 7,7 sekunde.
Druge prednost takšen pogonske kombinacije obsegajo rekuperacijo kinetične energije, prevzem določenih odjemalcev energije (npr. električna vodna črpalka), možnost drsenja z zaustavljenim motorjem, zaviranje z inteligentno zaustavitvijo motorja in skoraj neslišni vklop motorja, z zelo malo tresljaji.
Ostali motorji v bencinski ponudbi pa so sledeči:
C 160 | 4 | 6-stopenjski mehanski menjalnik | 95 (129) kW (KM) | 1.595 ccm |
C 180 | 4 | 6-stopenjski mehanski menjalnik | 115 (156) kW (KM) | 1.595 ccm |
C 200 | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 135+10 (184+14) kW (KM) | 1.497 ccm |
C 200 4MATIC | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 135+10 kW (KM) (184+14) kW (KM) |
1.497 ccm |
C 300 | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 190 (258) kW (KM) | 1.991 ccm |
C 400 4MATIC | V6 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 245 (333) kW (KM) | 2.996 ccm |
Mercedes-AMG C 43 4MATIC | V6 | AMG Speedshhift TCT 9G Samodejni menjalnik | 287 (390) kW (KM) | 2.996 ccm |
Mercedes-AMG C 63 | V8 | AMG Speedshhift MCT 9G Samodejni menjalnik | 350 (476) kW (KM) | 3.982 ccm |
Mercedes-AMG C 63 S | V8 | AMG Speedshhift MCT 9G Samodejni menjalnik | 375 (510) kW (KM) | 3.982 ccm |
Pri dizelskih motorji je sedaj tudi v C razredu na voljo sodoben dvolitrski štirivaljnik s prostornino dveh litrov, osnov pa tvori 1,6 litrski dizelaš namenjen izvedbam C 180 d in C 200 d.
C 180 d | 4 | 6-stopenjski mehanski menjalnik | 90 (122) kW (KM) | 1.597 ccm |
C 200 d | 4 | 6-stopenjski mehanski menjalnik | 118 (160) kW (KM) | 1.597 ccm |
C 220 d | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 143 (194) kW (KM) | 1.950 ccm |
C 220 d 4MATIC | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 143 (194) kW (KM) | 1.950 ccm |
C 300 d | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 180 (245) kW (KM) | 1.950 ccm |
C 300 d 4MATIC | 4 | 9G-TRONIC samodejni menjalnik | 180 (245) kW (KM) | 1.950 ccm |
Cenovna paleta prenovljenega razreda C se prične pri 31.500 evrih za limuzino C 160 in pri 33.500 za limuzino C 180 d.