Avtomobilizem

Še boljši Q7

Audi Q7 izstopa po elementih, značilnih za športne terence, ki so umeščeni v sodoben obliko­valski okvir.

Markantna je velika osmerokotna mreža hladilnika s šestimi pokončnimi lamelami; avtomobilu daje še mogočnejši videz. Dvodelne stranske odprtine za dovod zraka so začrtane precej drzneje; to velja tudi za predel pragov, ki poudarja odmik od tal in s tem terenske vozne lastnosti tega velikega SUV-ja. Žarometi, ki so opcijsko na voljo v HD matrični LED-tehnologiji z Audijevimi laserskimi lučmi, z linijami in svetlobno grafiko poudarjajo širino tega modela višjega razreda. Na zadku, ki je zasnovan na novo, svojstvena kromirana letev s tehnološko grafiko optično povezuje ploski zadnji luči in tako nadaljuje vodoravni potek linij. Prečiščeni videz avtomobila so oblikovalci dosegli s čvrstimi, ravnimi površinami, ki se predvsem v predelu registrske tablice raztezajo po vsej širini.

Blaga hibridna tehnologija serijsko

Vsi motorji za Audi Q7 so kombinirani z 8-stopenjskim menjalnikom tiptronic in stalnim štirikolesnim pogonom. Najprej bosta na voljo dva dizelska agregata. Kmalu po uvedbi na trg septembra bo sledil bencinski motor, pozneje tudi blagi priključno-hibridni model. Blaga hib­ridna tehnologija znatno prispeva k veliki učinkovitosti motorjev. V območju najpogostejše­ga delovanja lahko porabo zniža za do 0,7 litra na 100 kilometrov. Njen osrednji element, jermenski zagonski alternator (RSG), oskrbuje 48-voltno glavno električno omrežje, v katerem energijo shranjuje kompaktna litij-ionska baterija. RSG lahko pri zaviranju regenerira do 8 kW moči in to dovaja nazaj v baterijo. Če voznik v hitrostnem območju med 55 in 160 km/h odvzame plin, lahko novi Audi Q7 bodisi regenerira energijo, se kotali v prostem teku ali do 40 sekund jadra z izključenim motorjem.

Udobje luksuznega razreda

Audi Q7 – bodisi s petimi ali sedmimi sedeži – združuje visok prestiž s praktičnimi lastnostmi za vsakodnevno življenje. Veliki SUV je z novo oblikovno zasnovo za 11 milimetrov daljši – zdaj v dolžino meri 5.063 milimetrov. V širino meri 1.970 milimetrov, v višino pa 1.741 milimetrov vklj. s strešno anteno. Z dolžino notranjosti, prostorom za glavo ter širino v višini komolcev spredaj in zadaj Audi Q7 prekaša neposredne tekmece. Pokrov prtljažnika se serijsko odpira in zapira na elektriko, opcijsko tudi z gibom z nogo. Audi po želji nudi tudi zadnjo sedežno klop plus, pri kateri je mogoče pri vseh treh sedežih posamično nastaviti vzdolžni položaj in naklon naslonjala, ter tretjo sedežno vrsto z dvema električno spustnima sedežema.

Arhitektura kombiniranega instrumenta se popolno ujema z novim, digitalnim konceptom upravljanja, ki vključuje dva velika zaslona na dotik. Ob kliku na ukazni gumb se odzoveta z otipno in zvočno povratno informacijo. Ko je zgornji zaslon izključen, se skoraj neopazno spaja z veliko črno dekorativno površino.

Povezljivost brez primere

Za povezljivost na najvišji ravni skrbi MMI navigacija plus, ki nudi standard za prenos podatkov LTE Advanced, dostopno točko za WLAN, naravnoglasovni sistem upravljanja in bogati nabor storitev Audi connect. Slednje sežejo od spletnih prometnih informacij prek navigacije z aplikacijo Google Earth do hibridnega radia. Na novo je dodana Amazonova Alexa, glasovna asistenca na osnovi oblaka, ki je integrirana v upravljalni sistem MMI. Enako velja za storitev Informacije o semaforjih v sklopu storitev Car-to-X, ki bo postopoma na voljo v izbranih evrop­skih mestih. S povezavo z mestno infrastrukturo vozilo prek strežnika prejme informacije iz centralnega računalnika za semaforizacijo, tako da lahko voznik hitrost vožnje uravnava glede na naslednji zeleni val. Voznika razbremeni tudi prilagodljiva vozna asistenca, ki v sebi združuje funkcijo prilagodljive asistence za hitrost, asistence za zastoje in asistence za ohranjanje smeri na voznem pasu – posebno na daljših relacijah. Ta skupaj z  asistenco za učinkovitost prediktivno zavira in pospe­šuje Audi Q7. Med novosti spada tudi asistenca za zaustavitev v sili: ko voznik ne upravlja več vozila, asistenca vozilo zaustavi in izvede zaščitne in reševalne ukrepe. Ta funkcija je aktivna v asistiranem kot tudi v ročnem voznem režimu.