Kona Electric prinaša številne izboljšave
Hyundai je z vrsto nadgradenj pomladil enega svojih najuspešnejših modelov, športnega terenca Hyundai Kona Electric. Da bi električno Kono še bolj približal kupcem, se je osredotočil na izboljšan dizajn, nove tehnologije in še več praktičnosti. V Marcu je Hyundai pričel s proizvodnjo električne Kone v svojem češkem proizvodnem obratu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC).
Prečiščen in trendovski dizajn
Pomlajen prednji del z zaprto masko izraža prečiščen oblikovni pristop. Njegov moderen slog dopolnjujejo nove dnevne luči v LED tehnologiji, ki avtomobil optično razširijo in asimetrično nameščena vratca za dostop do električne vtičnice. Slednja predstavljajo Konin edinstven zaščitni znak, hkrati pa jasno naznanjajo, da gre za električno vozilo. Nova Kona Electric je 25 milimetrov daljša od predhodnice – ravno prav, da svoj dinamičen videz dopolni s še močnejšo optično prezenco. Nova Kona Electric je na voljo v številnih novih barvah karoserije in opcijsko streho v dveh odtenkih.
Pomlajena kabina s progresivno tehnologijo
Nova Kona Electric je prvič v zgodovini modela opremljena z 10,25-palčnim digitalnim zaslonom merilnikov. Od prejšnje posodobitve pa je ohranila 10,25-zaslon infozabavnega sistema. Slednji združuje multimedijske funkcije in storitve, kot so Bluelink, Hyundai Live Services, Apple CarPlay in Android Auto, na ta način pa sodobno tehnologijo prinaša še bližje širšemu krogu kupcev. Kupci, ki se bodo odločili za infozabavni sistem z 8-palčnim zaslonom, bodo lahko storitvi Apple CarPlay in Android Auto uporabljali tudi brezžično.
Po zaslugi tehnologije polnjenja na daljavo je mogoče s polnjenjem nove Kone Electric pričeti ali končati kar s pomočjo ukaza v aplikaciji. Vozniki lahko v zimskih mesecih s pridom uporabijo tudi funkcijo daljinskega upravljanja s klimatsko napravo – preprosto določijo čas, ko se avtomobil med polnjenjem prične ogrevati.
Vodilni doseg v segmentu
Tako kot njena predhodnica je tudi nova Kona Electric na voljo z dvema različnima pogonskima sklopoma, oba pa zagotavljata vznemirljivo vožnjo brez emisij. Močnejšo različico poganja baterija kapacitete 64 kWh, njen elektromotor pa razvije 150 kW (204 KM) in Kono Electric do 100 km/h požene v 7,9 sekundah. Osnovna različica medtem ponuja baterijo kapacitete 39,2 kWh, njen motor pa razvije 100 kW (136 KM). Ta kombinacija od 0 do 100 km/h na uro pospeši v 9,9 sekundah. Z močnejšim električnim pogonom opremljena Kona pospešuje vse do hitrosti 167 km/h, osnovni pogon pa zagotavlja najvišjo hitrost 155 km/h. Obe pogonski opciji nudita 395 Nm navora, ki je na voljo takoj. To pomeni obilico vozniške zabave od prve sekunde speljevanja.
Tip polnjenja | Kona Electric
64kWh |
Kona Electric
39,2kWh |
|
DC hitro polnjenje 10-80% |
50 kW polnilnica | 64min | 48min |
100 kW polnilnica | 47min | 47min | |
AC klasično polnjenje 10-100% |
7,2 kW polnilec | 9h 15min | 6h |
11 kW polnilec | 6h 50min | 4h 20min | |
ICCB domača vtičnica 10-100% |
(220V/12A) | 28h | 17h |
Storitev Charge myHyundai
Hyundai je pred kratkim naznanil, da bo lansiral storitev Charge myHyundai. Ta bo voznikom Kone Electric omogočala dostop do več kot 170.000 polnilnih postaj po vsej Evropi, ki bodo zagotavljale enotno plačilno metodo z uporabo kartice ali aplikacije. Vozniki bodo tako zlahka našli najbližjo polnilnico oz. bo slednjo zanje poiskal kar navigacijski sistem.
Storitev Charge myHyundai bo najprej na voljo na sedmih evropskih trgih: v Franciji, Italiji, Španiji, Angliji, na Norveškem, Češkem in v Švici, nove države pa se bodo shemi priključile zelo kmalu.