Izdelan je bil zadnji Bugatti Chiron
Od leta 2016 do danes je bilo izdelanih le 500 Chironov, zadnji, “L’Ultime”, pa pomeni konec pomembnega obdobja, a tudi namig na nekaj povsem novega.
Bugatti Chiron je eden od ikoničnih avtomobilov današnjega časa, prvi hiperavtomobil s 1.500 KM, dovoljen za uporabo v cestnem prometu, in prvi serijsko izdelan avtomobil, ki doseže hitrost nad 300 km/h. Bugatti jih je v Molsheimu izdelal le 500, vsi so že zdavnaj našli svoje lastnike, ta teden pa je tovarno zapustil še zadnji primerek – edinstvena mojstrovina avtomobilizma, ki ji pravijo »L’Ultime«.
Zadnji Chiron je bil izdelan v različici Super Sport, v kombinaciji dveh modrih barv (Atlantic Blue in French Racing Blue), ekipa oblikovalcev in umetnikov studia Bugatti Sur Mesure pa ga je pobarvala s prehodom med tema barvama – ker predstavlja prehod iz ene dobe v so popolnoma nove, ki jo bo zaznamovalo sodelovanje z Rimcem in elektrifikacija tovarne. Kot tak ima še vedno quad-turbo 8-litrski motor W16, s skoraj 1.600 KM in nenadomestljivim zvokom – vsaj dokler ne slišimo novega, elektrificiranega V16 v akciji.
Na karoseriji najdete ročno izdelane oznake “500” in podpise ljudi, ki so ga ustvarili, kot slovo od legendarnega najhitrejšega luksuznega avtomobila na svetu. Toda tisto, kar prihaja za Chironom, je prav tako zelo vznemirljivo – Bugatti pravi, da je pripravljen napisati novo poglavje v smislu zmogljivosti, razkošja in odličnosti, izdelan po meri in z uporabo samo najboljših materialov in komponent.
Naslednji hiperavtomobil bo narejen “ne le za sedanjost, niti ne za prihodnost, ampak – za večnost, Pour L’Éternité”, so sporočili iz Bugattija, ki je novi model že na skrivaj pokazal določenim zbirateljem in potencialnim kupcem.
Posnet Bugattijev naslednik Chirona. Ima zagrebške tablice
V javnost so pricurljale fotografije povsem novega modela Bugatti, ki naj bi ga razkrili kmalu. Gre za hibrida z revolucionarnim motorjem V16, ki je nastal v sodelovanju z Rimcem, na dan sta prišli dve fotografiji zakamufliranega novega Bugattija V16 z Rimčevim pogonom in zagrebških registracijskimi tablicami.